Kāda māte iesūdzējusi tiesā uzņēmumu “American Airlines” un aicina sniegt atbildes pēc tam, kad lidojuma laikā nomira viņas 14 gadus vecais dēls, raksta "Business Insider".
Kevins Grīnidžs un viņa ģimene atgriezās Ņujorkā no atvaļinājuma Hondurasā 2022. gadā, kad neilgi pēc pacelšanās zēns zaudēja samaņu, teikts tiesas prāvā.
Prasībā teikts, ka lidmašīnas apkalpe lēni reaģēja pēc tam, kad Grīnidža ģimene izsauca palīdzību, un ka viņi vai nu nemācēja darbināt defibrilatoru, vai arī tas bija bojāts.
Lidojums tika novirzīts uz Kankūnu, un Grīnidžs tika nogādāts slimnīcā, kur tika konstatēta zēna nāve.
Prasība sākotnēji tika iesniegta tiesā Ņujorkā 2023. gadā, taču pirmdien tā tika atkārtoti iesniegta Teksasā pēc tam, kad “American Airlines” apstrīdēja lietas pārcelšanu uz štatu, kurā atrodas tās galvenā mītne.
Videoklipā, ar kuru dalījās sievietes juridiskā komanda, Grīnidža māte sacīja: "Pēc Kevina nāves es vairs nedzirdēju nevienu vārdu no “American Airlines”."
"Tas lika man justies bezcerīgi," viņa piebilda. "Es gribu atbildes."
Citējot aviokompānijas ierakstus, ziņojumā teikts, ka lidojuma apkalpe nebija apmācīta izmantot tāda veida defibrilatoru, kāds atradās lidmašīnā.
Ģimenes advokāte sacīja, ka pēc zēna nāves aprīkojums pazudis.
Prasībā tiek prasīta aptuveni 150 000 ASV dolāru liela kompensācija.
"Mūsu domas ir ar Grīnidža kunga mīļajiem," sacīja “American Airlines”, bet aviokompānija atteicās sniegt plašākus komentārus, atsaucoties uz tiesvedību.