Ja brēkšanai par un pret Stambulas konvencijas ratificēšanu Latvijā vispār ir kāda jēga, tad tā ir vietējai lietošanai vajadzīga uzmanības novēršana no fakta, ka Latvija izpilda un pārpilda Stambulas konvencijas prasības – īstenībā vienu vienīgo prasību nodrošināt iedzīvotāju izmiršanu.
Dzelzceļa līnijas Rail Baltica būvniecību organizējošās iestādes vakar Viļņā uzstājās zem lozunga «galvenais šī gada fokuss būs Rail Baltica būvprojektēšana».
Diennakts vidējā elektrības cena Latvijai NordPool spot biržā piedzīvoja lēcienu no 35,54 eiro par megavatstundu 21. janvārī līdz 78,67 eiro vakar un atgriešanos izejas pozīcijās 33,50 eiro vērtībā jau šodien.
Latvija pabeigusi 2017. gadu ar 1481 jaundzimušo decembrī, atkārtojot divus iepriekšējos decembra dzimstības minimumus 28 gados kopš valsts neatkarības atjaunošanas.
Eiropas Parlaments iesāka 2018. gadu, kaldinot divus pašsaglabāšanās plānus: kā pārtaisīt Eiropas Savienību par vienotu digitālo lielveikalu un kā pacelt Eiropas Savienības prestižu, nopērkot kādas Balkānu valsts piekrišanu iestāties savienībā.
Šonedēļ pieņemtais valdības lēmums piešķirt 11,4 miljonu eiro nodokļu atlaidi uzņēmumam Līgo auto paplašina beznodokļu zonu, kādu sev izveidot spējuši uzņēmēji Anna un Andris Ramoliņi.
Latvijas valdība norakstījusi kārtējos trīs miljonus eiro izputējušā uzņēmuma KVV Liepājas metalurgs dēļ un nolēmusi, ka turpmāk tā atkārtoties nedrīkst.
Ir nepieciešama ārpuspilsētu autobusu maršrutu kopgaruma saīsināšana par pieciem miljoniem kilometru, lai autobusu reisu uzturēšana nepārsniegtu to naudas summu, par kādu valsts var atļauties dotēt šo reisu izpildi.
Pats par sevi saprotams ir Krievijas tiesas spriedums, ka Latvijas uzņēmumam airBaltic jāapmaksā Krievijas uzņēmēja Vladimira Antonova sataisītie parādi.
Dažādās un konkurējošās degvielas mazumtirdzniecības ķēdēs benzīna cena pieauga par 4,8 centiem litrā, bet dīzeļdegvielas cena – par 3,8 centiem litrā.