Arnis Kluinis / Autori

31.okt 2017
Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic sākusi tiešos lidojumus starp Rīgu un Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) galvaspilsētu Abū Dabī.
30.okt 2017
Rīt paies tieši piecdesmit gadi kopš dienas, kad toreizējais Latvijas komunistu priekšnieks Augusts Voss Salaspils koncentrācijas nometnes vietā sapulcināto cilvēku tūkstošu klātbūtnē iedarbināja visus šos gadus bez apstājas skanošo metronomu.
24.okt 2017
Latvijas valdības apņemšanos pilnīgi vai daļēji pārdot aviokompāniju airBaltic apgrūtina gan nākamo Saeimas vēlēšanu ieskaņa, gan ap uzņēmumu sapītais krimināllietu un tiesas procesu mudžeklis, kas atbaida reālus investorus.
23.okt 2017
Ziņas par jaundzimušo skaitu septembrī ir divkārt bēdīgas, jo apliecina jaundzimušo skaita sarukumu kopš pagājušā gada septembra un izkliedē augusta modināto cerību par pavērsienu uz dzimstības pieaugumu.
19.okt 2017
Latvijas nozīmīgāko uzņēmumu nominālvērtības pieaugums atbilst eiro vērtības zudumam šīs naudas drukāšanas dēļ.
18.okt 2017
2017. gada rudens atnācis bez izmaiņām mājokļu cenu pieauguma rādītājos.
18.okt 2017
Uzņēmuma KVV Liepājas metalurgs mantas pārdošanas kārtējo solījumu vietā tagad stāsts par testēšanu: iespējamais pircējs testēšot metālkausēšanas krāsni un vienlaikus arī savu maku, no kura tiks ņemta nauda krāns testēšanai.
17.okt 2017
Vakar Rīgas brīvostā pa dzelzceļu no Ķīnas tika atvests un pa jūru uz Roterdamu aizvests 41 konteiners ar pārtikas piedevām.
16.okt 2017
Satiksmes ministrs Uldis Augulis bija ieradies Bauskas novada Brunavas pagastā nevis griezt kārtējo lentīti uz atjaunota ceļa posma, bet stāstīt par ceļu atjaunošanas sadaļu valsts 2018. gada budžeta projektā. Savukārt Rundāles novadam viņš valsts vārdā uzdāvināja ceļu, ko pašvaldība varēs labot pati ar tāda Eiropas fonda palīdzību, pie kura valdība tiešā veidā klāt netiek.
12.okt 2017
Valsts iestādēm un visiem citiem budžeta naudas saņēmējiem 2018. gadā jāsaspringst minējumos, vai saņemtās naudas nominālais pieaugums kompensēs inflācijas radītos zaudējumus.
11.okt 2017
Dzīve Latvijā kļūs lētāka par lētu, kuri izdarīs tā, lai degvielas cenu celšanos viņiem kompensētu stipro alkoholisko dzērienu samazināšanās.
10.okt 2017
Eiropas Komisijas Statistikas birojs atzinis par pamatotu Latvijas valsts a/s Latvijas dzelzceļš (LDz) biznesa plānu 2017.–2036. gadam, kurā nozīmīgākais investīciju projekts ir Latvijas dzelzceļa tīkla elektrifikācija.
9.okt 2017
Nepalaist garām neatzīmētu šā gada 1. oktobrī pagājušo Krievijas zinātnieka Ļeva Gumiļova 105. dzimšanas dienu arī Latvijā liek mūsu kaimiņvalsts Krievijas vadītāju apņemšanās veidot savas valsts politiku un, jo īpaši, ārpolitiku atbilstoši Ļ. Gumiļova pamācībām.
9.okt 2017
Fiskālās disciplīnas padome publiski māca valdību neiztērēt visus pašreizējos ienākumus, bet uzkrāt naudu grūtākiem laikiem pēc 2020. gada.
4.okt 2017
Eiropas Komisija (EK) uzlikusi Lietuvai 28 miljonu eiro naudas sodu par sava dzelzceļa posma Mažeiķi–Latvijas robeža izjaukšanu un pieprasījusi triju mēnešu laikā atskaitīties par gatavošanos sliežu atjaunošanai, kas varētu izmaksāt vēl 20 miljonus eiro.
3.okt 2017
Kārtējo reizi uz vēlāku termiņu atbīdīta uzņēmuma KVV Liepājas metalurgs mantas pārdošana.
2.okt 2017
Šogad rudens uz Tērveti nāk ne tikai ar zeltītām lapām un to apjūsmotājiem, bet ar trijiem salabotiem ceļu posmiem.
28.sep 2017
Labklājības ministrija nākamajam gadam izprasījusi sev papildu 39,3 miljonus eiro, kurus sadalīs šādi: 28,2 miljonus starp 325 tūkstošiem ģimeņu un 11 miljonus starp ministrijas un tās padotības iestāžu ierēdņiem un citiem esošajiem un bijušajiem darbiniekiem.
27.sep 2017
Latvijas iedzīvotāji joprojām ir laipni gaidīti Vācijā, kur darbu viņiem iedos pirmajā dienā pēc ierašanās šajā valstī.
26.sep 2017
Šā gada augusts kļuvis par pirmo mēnesi kopš 2016. gada jūnija, kad mēneša laikā piedzimušo bērnu skaits pārsniedz jaundzimušo skaitu pirms gada tajā pašā mēnesī.
22.sep 2017
"Neatkarīgās" lasītāju zvani.
21.sep 2017
Dīsburgas (vācu Duisburg) osta Vācijā veido aliansi ar Latvijas tranzītuzņēmumiem, jo kopīgiem spēkiem iespējams piesaistīt lielāku daļu no tās Ķīnā ražoto preču plūsmas uz Eiropu, ko ķīnieši ģeopolitisku apsvērumu dēļ tagad pārliek no kuģiem uz dzelzceļu. Par šo patiešām komplicēto biznesa plānu Neatkarīgajai pastāstīja uzņēmuma Duisburger Hafen AG korporatīvās un stratēģiskās attīstības vadītājs Larss Nenhauss.