«Nekas oriģināls – būs ģimenisks pasākums vienā skaistā itāliešu kafejnīciņā tepat Rīgā. Nekas plašāks netiks organizēts, jo šobrīd ir karsts periods ar televīzijas jaunās sezonas palaišanu,» atzīst Media 360 valdes priekšsēdētājs un šīs dienas gaviļnieks Kaspars Ozoliņš.
«Nesvinēt ar nedrīkst, jo kā nekā apaļi 45 gadi,» nosaka Kaspars Ozoliņš, kurš sevi pieskaita pie jubileju svinētājiem, nevis nesvinētājiem un solās, ka vērienīgāku ballīti, visticamāk, organizēs uz savu pusgadsimta jubileju. Šogad izvēle kritusi uz itāliešu restorānu, jo tā ir vieta, kā uzskata gaviļnieks, kas piemērota dažādiem vecumiem un gaumēm. «Jaunieši var izvēlēties picu, vecāki ļaudis - mūsu garšas kārpiņām saprotamu gaļas vai zivs ēdienu, pat izsmalcināti baudītāji tur var atrast sev ko interesantu,» savu izvēli pamato gaviļnieks. Šaurais ģimenes loks vienalga nozīmējot apmēram 20 cilvēku kompāniju. «Sieva, bērni, vecāki, krustbērni, māsas, sievas radi... Esmu apaudzis...» smaidot saka gaviļnieks un piebilst: «Gluži kā itāliešu ģimene.» Par nākamo dienu jeb 1. septembri viņam neesot jāsatraucas - jau kādu laiku ģimenē tā vairs nav tik īpaša diena, jo bērni jau lieli. Meita Linda sāks mācības 9. klasē, savukārt dēlam Emīlam gan šī diena varētu būt nopietnāks piedzīvojums, jo viņš sāks studijas Rīgas Biznesa skolā, kur izvēlējies studēt biznesa vadību. «Jāļauj bērniem nosvinēt savā kompānijā. Studentam varētu šis pasākums ievilkties...» nosaka ģimenes galva.
«Man patīk garīgi rakt zemi un pēc tam skatīties, ko jaunu tālāk radīt,» neslēpj Kaspars Ozoliņš, kurš mediju biznesā kādu laiku tika saistīts ar starptautisko raidorganizāciju koncernu MTG (tas pazīstams ar zīmoliem TV3, TV6, 3+ u.c.), ilgāku laiku bija tā vadītājs Baltijas valstīs. Šobrīd viņa pārziņā ir jaunie televīzijas kanāli STV un 360TV, kas nupat uzsāk savas darbības otro sezonu. «Pagājušais gads bija pavisam citādāks, viss bija jāuzbūvē no jauna. Kad māja jau uzbūvēta, visi jau iedzīvojušies, ir īstais brīdis veikt gan lielākus, gan mazākus kosmētiskos remontus, un tas arī paņem daudz laika. Tas prasa emocionālu gatavību mainīt lietas, pie kurām pierasts, lai turpinātu pilnveidot. Un, protams, mēģināt riskēt ar jaunām lietām. Turklāt mēs neesam liels kolektīvs, tikai daži cilvēki, un tas mums ir pārbaudījums fiziskai un emocionālai noturībai.»
Lai arī STV un 360TV ir mazs spēlētājs lielajā mediju tirgū, Kaspars Ozoliņš uzskata, ka abiem kanāliem jau izdevies paņemt savu nišu. «STV kanāls pozicionējies kā kanāls sievietēm, jūtam un pēc pētījumiem redzam, ka esam jau pietiekami iekļuvuši sieviešu galvās kā viens no kanāliem, kas dod interesantu saturu sievietēm. Arī ar 360TV esam apliecinājuši, ka ir šaurākas tēmas, kas var dzīvot televīzijā. Mēs netaisām kanālu visiem, bet taisām kanālu katram, proti, katrs atrod viņu interesējošo saturu kādā no nedēļas dienām,» saka Kaspars Ozoliņš un kā vadītājs sola gan jaunus šovus, gan autorraidījumus. «Miers jau nebūs ne brīdi.».