Šogad ievērojamu pakāpienu pa Latvijā mīlētāko zīmolu reitinga kāpnēm veicis "Tērvetes alus". Kompānija DDB šādu aptauju kopā ar socioloģisko pētījumu firmām un žurnālu "Kapitāls" gatavo jau vairākus gadus.
Ja mīlētāko zīmolu veidotāji gatavotu atsevišķu produktu un dzērienu izlasi, tad "Tērvetes alus" iekļūtu "Top-20". Šoreiz lielajā rangu tabulā kopā ar mobilo telefonu un moderno komunikāciju tīkliem, bankām un medijiem, garšīgām un baudāmām lietām, mēs esam 58.vietā ar aptaujas rādītāju - 7%. Kā alus ražošanas nozares pārstāvjiem, īpašs gandarījums ir pēc precizējuma - "Tērvetes alus" šogad ir pirmais starp alus zīmoliem.
Kā savā komentārā par mīlētāko zīmolu sacensību alus kategorijā žurnālā "Kapitāls" atzīmējis stratēģiskais DDB plānotājs Pēteris Ķīsis, Latvijā ir būtiska atšķirība starp vispirktākajiem zīmoliem, visbiežāk ar zemu cenu, un mīlētākajiem zīmoliem: "Nesakritība starp alus zīmolu pirkšanu un mīlēšanu pierāda, ka ne vienmēr tas, ko ikdienā pērkam, ir arī mūsu iecienītākais zīmols. Lielākās izmaiņas alus kategorijas topā notikušas augšgalā, kur 2008. gada līderus Aldari un Cēsu alu nomainījis Tērvetes un Bauskas alus."
Pēteris Ķīsis kā mazo alus darītavu trumpi izceļ "unikalitāti ar autentiskumu". Žurnālā "Kapitāls" uzsvērts: "Tas (unikalitāte ar autentiskums), savukārt, meklējams produkta izcelsmē, ražošanas procesā un tehnoloģijā, alus radīšanā iesaistītajos cilvēkos un to stāstos, pieredzēs un viedokļos, lokālu izejvielu izmantošanā un īpašniekos, kas dzīvo tepat blakus, kaimiņos."