GRĀMATU APSKATS: Nirs Eijals un Raiens Hūvers. Noķert uz āķa

© Publicitātes foto

Kā radīt paradumus veidojošus produktus. Izdevniecība Zvaigzne ABC

Informācijas un dažādu produktu pārsātinātajā telpā biznesā izdzīvo tie, kuri radījuši produktus, kas kļuvuši par ikdienas sastāvdaļu. Šīs grāmatas autors izpētījis drosmīgākos tehnoloģiju produktus un izstrādājis «Āķa modeli», ko ražotāji izmanto paradumu veidošanā. Tieši paradums padara produktu, bez kura patērētājs itin viegli varētu iztikt, par pirmās nepieciešamības preci. Savā grāmatā autors izskaidro, kāpēc dažu zīmolu produktiem izdodas piesaistīt uzmanību, savukārt citi tā arī paliek nepamanīti, kāpēc attiecībā uz dažiem produktiem patērētājiem izstrādājas pieradums un kas jāņem vērā, lai izstrādātu veiksmīgu produktu un patērētājs to izvēlētos atkal un atkal, taču uzņēmumam nebūtu jātērē daudz līdzekļu reklāmai vai agresīvam mārketingam. Noderīga grāmata tiem, kurus interesē patērētāju psiholoģija un ražotāju centieni manipulēt ar patērētājiem.



Izklaide

Lai gan meiteņu pankroka grupas “ŠŅK” mūžs diemžēl bija ļoti īss, viņas paguva atstāt paliekošas pēdas latvju mūzikā, turklāt iedrošināja arī savas sekotājas, no kurām redzamākais piemērs ir “Depustūtes”. Arī vairs nepastāvot, “ŠŅK” vienalga parūpējušas par klausāmo materiāliem saviem cienītājiem, nupat izdodot koncertalbumu ar savu darbību rezumējošu nosaukumu “Pēdējā elpa”.