"Laimas" šokolādes muzeju desmit mēnešos apmeklējuši 30 000 interesentu

Saldumu ražotāja AS "Laima" šokolādes muzeju desmit mēnešos kopš tā atvēršanas ir apmeklējuši 30 000 interesentu, savukārt oktobrī muzeju apmeklējuši vairāk nekā 4000 cilvēku salīdzinājumā ar 3000 apmeklētāju mēnesi iepriekš, informēja muzeja vadītāja Dace Reisone-Sondore.

Viņa prognozēja, ka arī novembrī un decembrī muzeja apmeklētāju aktivitāte saglabāsies augsta, tāpēc valsts svētku nedēļā, no 14.novembra līdz 18.novembrim, muzeja darba laiks pagarināts par trim stundām un tas būs atvērts līdz plkst.22.

Kā ziņots, "Laimas" šokolādes muzejs tika atklāts pērn 16.decembrī Rīgā, Miera ielā 22, ekspozīcijas izveidē, kā arī telpu renovācijā ieguldot apmēram 1,4 miljonu eiro, no kuriem 300 000 eiro ir Eiropas fondu līdzekļi.

Šokolādes muzeja platība ir 520 kvadrātmetru, tā vecākajam eksponātam ir vairāk nekā 120 gadu. Muzeja ekspozīcijas iekārtošanā ir izmantoti 100 kilogrami īsto kakao pupiņu. Muzejā darbojas Radošā darbnīca, kurā katrs pats var izgatavot šokolādes konfektes.

Kā ziņots, "Laima" ir lielākais šokolādes un saldumu ražotājs Baltijā. "Laimā" šokolādi ražo no Ganā iepirktām kakao pupām, neizmantojot pusfabrikātus. "Laima" produkciju eksportē uz 27 valstīm, tostarp Baltijas valstīm, Krieviju, ASV, Kanādu, Lielbritāniju, Īriju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu un Mongoliju.

Jau vēstīts, ka "Laimas" īpašnieks kopš šā gada 26.augusta ir Norvēģijas kompānija "Orkla", kas iegādājās 100% kapitāldaļu arī pārējos kompānijas "NP Foods" uzņēmumos - AS "Gutta", SIA "NP Foods", AS "Staburadze", "UAB Margiris" un SIA "Detente" no uzņēmuma "Nordic Partners Foods Ltd", kura īpašnieki ir Latvijas investīciju kompānija "Nordic Partners" un Islandes fonds "BIL ehf".

Latvijā

Nacionālie bruņotie spēki (NBS) mācās no komunikācijas kļūdām nesenā Krievijas militārā drona incidenta laikā, piektdien intervijā Latvijas Radio pauda NBS Apvienotā štāba Informācijas analīzes un vadības departamenta priekšnieks, pulkvedis Māris Tūtins.

Svarīgākais