Aptauja: vai cilvēkiem ir svarīgi zināt, kāda ir uzņēmumu nostāja pret karu Ukrainā?

© f64.lv, Eduards Dundurs

61% respondentu Latvijā ir gatavs atteikties no Latvijā pieejamas preces vai pakalpojuma, ja nepiekrīt ražotāja vai pārdevēja pozīcijai attiecībā uz karu Ukrainā.

Par to liecina aptauja "A. W. Olsen & Partners" un "Norstat" veiktā aptauja.

Vairāk nekā puse (53%) respondentu Latvijā norādīja, ka, lai sāktu vai turpinātu preces vai pakalpojuma iegādi, viņiem ir svarīgi zināt, kāda ir attiecīgās organizācijas nostāja pret karu Ukrainā.

"Vēl pirms dažiem gadiem dominēja noteikums "tikai bizness", tāpēc organizācijām bija pareizāk ievērot neitralitāti sociālajos jautājumos, jo citādi tās varēja zaudēt daļu klientu. Savukārt tagad auditorijai ir svarīgas organizāciju vērtības. Tieši tās ir kļuvušas par svarīgu zīmolu izvēles kritēriju gan klientiem, gan darbiniekiem. Vērtības ir kļuvušas par būtisku elementu uzticēšanās formulā. No organizācijām tiek gaidīta aktīva iesaiste vietējai sabiedrībai aktuālu sociālo problēmu risināšanā," norāda komunikācijas Olga Kazaka un piebilst, ka 23% respondentu Latvijā arī atzīmējuši, ka jau saskārušies ar zīmoliem, kam ir atšķirīga nostāja, un atteikušies no attiecīgās preces vai pakalpojuma.

Latvijā

Kaitējums zemūdens interneta savienojumiem starp Vāciju un Somiju un starp Lietuvu un Zviedriju ir samazinājis datu pārraides ātrumu un izraisījis virkni starptautisku aizdomu. Tomēr līdz šim nav izšķirošas reakcijas uz šo notikumu. Šis nav pirmais gadījums, kad Baltijas jūrā tiek bojāta zemūdens infrastruktūra. Radušās pamatotas aizdomas par Krievijas iesaisti, ziņo Polijas medijs "wnp.pl".

Svarīgākais