Noskaidrots skatītāko TV kanālu TOP

© Kaspars Krafts/f64

Skatītākais televīzijas kanāls šogad novembrī Latvijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,3%, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji.

Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,2%, savukārt trešais skatītākais kanāls bija "TV3 Life" ar 3,7% no kopējā TV skatīšanās laika augustā.

Ar 3,1% skatīšanās laika daļu novembrī sekoja 8TV un LTV7, ar 3% - TV6, ar 2,5% - "TV3 Plus", ar 2,4% - 360TV.

Viena procenta skatīšanās laika daļu novembrī pārsniedza arī kanāli TV24 un "Super+".

Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās "X faktors 5" kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,7% jeb 136 700 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās "LR proklamēšanas gadadienai veltītā LNBS vienību militārā parāde" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,2% jeb 128 700 Latvijas iedzīvotāju. Trešā skatītākā pārraide novembrī - "Latvijas Lepnums 2023" kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,9% jeb 123 100 skatītāju.

Viens skatītājs pie TV ekrāna novembrī pavadīja vidēji četras stundas un 23 minūtes dienā, tas bija par 12 minūtēm vairāk nekā oktobrī, norāda "Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters.

Latvijā

Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) aicina ikvienu dalīties ar saviem unikālajiem pieredzes stāstiem par Latvijas mežiem, sēņošanu un ogošanu, iesaistoties projektā "Savvaļas stāsti." Šī iniciatīva veltīta Latvijas dabas, kultūras un identitātes mantojuma dokumentēšanai un saglabāšanai, informē RSU.

Svarīgākais