Noskaidroti Latvijas TOP zīmoli

© Dmitrijs Suļžics/MN

Latvijas zīmolu topa finālā 2024.gadā iekļuvuši pieci zīmoli katrā no septiņām kategorijām, aģentūru LETA informēja mārketinga nozares pasākuma "Baltic Brand Forum" pārstāvji.

Straujāk augošo zīmolu kategorijā finālā tikuši "Ādažu čipsi", "Circle K", "Depo", "Lido" un "Neste", zaļāko zīmolu kategorijā - "Humana", "Ikea", "Latvijas valsts meži", "Madara" un "Seal", cilvēcīgāko zīmolu kategorijā - Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), festivāls "Lampa", "Latvijas valsts meži", "Rīgas satiksme" un "Swedbank".

Mīlētāko zīmolu kategorijā finālā iekļuvuši "Depo", "Maxima", "Omniva", "Rimi" un "Swedbank", bet mīlētāko vietējo ražotāju zīmoli kategorijā - "Ādažu čipsi", "Karlsons", "Kārums", "Pols" un "Spilva".

Mīlētāko mediju zīmolu kategorijā finālā sacentīsies "Delfi", Latvijas Radio, "lsm.lv", LTV1 un "Radio Skonto", bet izklaidējošāko zīmolu kategorijā - "Forum Cinemas", "Līvu Akvaparks", "Rīgas cirks", "Summer Sound" un "Zelta Zivtiņa".

Šogad septiņās kategorijās konkursā Latvijā sacentās 363 zīmoli.

Finālisti konkursam noskaidroti, pamatojoties uz Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījuma "Brand Capital" datiem, ko veica tirgus izpētes datu vākšanas uzņēmums "Norstat". Šogad pētījumā piedalījušies vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, atbildot uz gandrīz 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi, ļaujot apkopot patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.

Baltijas 2024.gada zīmolu topa laureāti tiks noskaidroti 20.septembrī, mārketinga nozares pasākuma "Baltic Brand Forum" laikā. No Latvijas par uzvaru cīnīsies visi minētie finālisti, bet pārējo Baltijas valstu finālisti tiks noskaidroti tuvāko nedēļu laikā.

Latvijā

Solidaritātes iemaksu likums būtu pozitīvi vērtējams no vietējo augošo banku viedokļa, jo saasinās konkurenci ar lielajām bankām par atsevišķiem kreditēšanas darījumiem, intervijā aģentūrai LETA sacīja "Signet Bank" valdes priekšsēdētājs Roberts Idelsons.

Svarīgākais