"Bite" izplata paziņojumu saviem klientiem visā Latvijā

© Publicitātes foto

Naktī uz svētdienu “Bite Latvija” veiks klientu apkalpošanas sistēmas modernizācijas darbus, iespējami īslaicīgi klientu apkalpošanas sistēmas traucējumi

“Bite Latvija” naktī no sestdienas, 12. oktobra, plkst. 20.00 līdz svētdienai, 13. oktobrim, plkst. 10.00, veiks vērienīgāko klientu apkalpošanas sistēmas modernizācijas projektu gandrīz 20 gadu pastāvēšanas vēsturē, tajā investējot vairāk nekā divus miljonus eiro.

Sistēmas modernizācijas laikā atsevišķiem pakalpojumiem var rasties īslaicīgi klientu apkalpošanas sistēmas traucējumi, kā arī šajā laikā nedarbosies pašapkalpošanās portāls "ManaBite". Sistēmas modernizācijas darbi neietekmēs “Bite Latvija” tīkla kvalitāti - klienti joprojām varēs veikt zvanus, izmantot mobilo un optisko internetu, sūtīt īsziņas, skatīties Go3 televīziju un izmantot citus ierastos “Bite Latvija” pakalpojumus.

Lielākā daļa klientu neizjutīs neērtības, jo darbi tiks veikti naktī, kad ir vismazākais pieprasījums pēc pašapkalpošanās pakalpojumiem.

“Centralizētās klientu sistēmas modernizēšana ir viens no lielākajiem IT projektiem mūsu pastāvēšanas vēsturē, kurā esam ieguldījuši vairāk nekā divus miljonus eiro, un pie tā īstenošanas jau ilgstoši strādā 180 profesionāļu komanda. Jaunās sistēmas priekšrocības izjutīs mūsu klienti - piedāvāsim inovatīvākus risinājumus un pakalpojumus, kā arī klientu apkalpošana notiks raitāk,” norāda Arūns Mickevičs, “Bite Latvija” ģenerāldirektors.

Jaunās centralizētās klientu sistēmas ieviešanas laikā “Bite Latvija” klienti varēs izmantot tādus ikdienas saziņas pakalpojumus kā zvanu veikšana un īsziņu sūtīšana, tāpat netiks ietekmēts mobilais un optiskais internets, saglabāsies iespēja skatīties Go3 televīziju, taču uz laiku nebūs iespējams pārvaldīt šādus pakalpojumus: piekļūt rēķiniem, mainīt tarifu plānu vai Go3 plānu, nomāt filmas, kā arī nedarbosies pašapkalpošanās portāls "ManaBite". Priekšapmaksas karšu lietotāji tiek aicināti pārliecināties par pietiekamu kredītlimitu un, ja nepieciešams, to papildināt līdz sestdienai, 12. oktobrim plkst. 20.00, jo sistēmas modernizācijas laikā to nebūs iespējams veikt. Savukārt sistēmas modernizēšanas laikā veiktie maksājumi tiks apstrādāti pēc modernizācijas darbu beigām.

“Mēs jau iepriekš atvainojamies klientiem par iespējamām neērtībām, ko varētu radīt centralizētās klientu sistēmas modernizēšana. Mēs darām visu iespējamo, lai jaunās sistēmas ieviešana noritētu gludi un pēc plāna,” papildina “Bite Latvija” ģenerāldirektors.

“Bite Latvija” turpina mērķtiecīgi ieguldīt gan tīkla attīstībā, gan sniegto pakalpojumu kvalitātes celšanā. Šogad “Bite Latvija” ir paplašinājusi 5G tīklu, aptverot jau vairāk nekā 68% Latvijas iedzīvotāju, kā arī piedāvā savu optisko internetu 80 apdzīvotās vietās visā Latvijā. “Bite Latvija” ir vienīgais operators, kas ieviesis bezmaksas risinājumu klientiem, automātiski bloķējot telefonkrāpnieku zvanus “Bite Latvija” tīklā. Arī jaunās centralizētās klientu sistēmas modernizācija ir mērķtiecīgs solis - nepārtraukti uzlabot pakalpojumus un infrastruktūru, lai nodrošinātu augstākās kvalitātes sakaru pakalpojumus un izcilu klientu apkalpošanu.

Svarīgākais