Satiksmes drošības eksperts sniedz kādu vērtīgu padomu tiem, kuri "vēlas ar auto paskriet pa ceļu"

© Ekrānšāviņš

Valsts policijas Satiksmes drošības vadības biroja Speciālo uzdevumu nodaļas darbinieki 18. un 19. oktobrī, veicot ikdienas satiksmes uzraudzību uz autoceļa A8 (Rīga-Jelgava-Lietuvas robeža) fiksēja 16 autovadītājus, kuri rupji pārkāpa atļauto braukšanas ātrumu. No šiem autovadītājiem 11 tika piemērots tiesību izmantošanas aizliegums, bet vēl trim atņemtas transportlīdzekļa vadīšanas tiesības.

Policijas fiksētie ātrumpārkāpumi bija amplitūdā no 139 km/h līdz pat 176 km/h

Kas tas ir par "fenomenu"?

"Cilvēki ir izdomājuši izklaidēties šādā veidā. Tā ir ārprātīgi nihilistiska attieksme pret satiksmes drošību - viņi apdraud ne tikai sevi, bet arī citus satiksmes dalībniekus. Šie cilvēki noteikti neapzinās, cik garš ir apstāšanās ceļš, cik daudz viņi nobrauks reakcijas laikā. Un ja kaut kas uz ceļa notiks, viņiem nebūs nekādas tehniskās iespējas to novērst. Iesaku tiem, kuri vēlas "paskriet pa ceļu", noskatīties internetā, ar ko šī skriešana var beigties. Uzreiz varu pateikt, ka neviens no mūsdienu automobiļiem nav projektēts sadursmēm virs 100 km/h," raidījumā "Uz līnijas" norāda Oskars Irbītis, CSDD satiksmes drošības eksperts.

Latvijā

No nākamā gada plānotas vairākas izmaiņas Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) darba organizācijā - samazināta atsevišķu darbinieku slodze, dažās brigādēs mainīts trīs personu sastāvs uz divām, kā arī mainīsies atsevišķu brigāžu darba laiki, pārveidojot tās no diennakts uz dienas brigādēm vietās, kur uz brigādi nakts stundās ir mazāk nekā viens izsaukums, aģentūru LETA informēja NMPD. Komentējot plānotās pārmaiņas, dienesta vadītāja Liene Cipule preses konferencē uzsvēra, ka tās neskars iedzīvotājus un neietekmēs NMPD pakalpojumu kvalitāti un pieejamību.