Rūpes par klientiem jāuztic profesionāļiem

SIA Teleresurs i Lettland Latvijas tirgū ienāca šā gada martā – jauns un moderns zvanu centrs, kura mātes uzņēmums Teleresurs i Sverige atrodas Zviedrijā.

Pamatā uzņēmums nodarbojas ar klientu apkalpošanu pa telefonu, un tā rīcībā ir stabili resursi un izaugsmes iespējas, lai nodrošinātu vienmēr kvalitatīvus, operatīvus un ekonomiski izdevīgus pakalpojumus.

Zvanu centrs ir labs palīgs darba optimizācijā un līdzekļu ekonomijā – uzņēmumam nav nepieciešams algot papildu personālu, iegādāties speciālu tehnisko aprīkojumu, segt īres maksu un citas pozīcijas, kas neizbēgami rodas, uzturot savu zvanu centru. Noslēdzot līgumu ar SIA Teleresurs i Lettland, rūpes par esošo klientu apkalpošanu tiek uzticētas šim uzņēmumam. Klients sedz izdevumus tikai par ienākošo zvanu skaitu un atbildētām vēstulēm. "Saviem klientiem garantējam pilnīgu konfidencialitāti un datu aizsardzību. Mūsu tehnika tiek pieslēgta klienta serverim, lai iegūtu nepieciešamo datu bāzi, bet tās kopēšana nav iespējama," stāsta uzņēmuma vadītājs Aleksejs Smirnovs.

Uzņēmumā šobrīd strādā seši profesionāli operatori, kuri veic ienākošo zvanu apkalpošanu, preču pārdošanu pa telefonu, sniedz konsultācijas par precēm un pakalpojumiem. Viens operators stundā var pieņemt vidēji no 16 līdz 20 zvanu. Tiek reģistrēti un apkopoti arī tādi pasūtījumi, kas veikti vēstuļu veidā un elektroniski. "Operators izskata vēstuļu saturu un atbilstoši reaģē," paskaidro A. Smirnovs. Klientu apkalpošana notiek divās valodās – gan latviešu, gan krievu.

Lai arī šobrīd uzņēmums pamatā strādā ar diviem lieliem klientiem – Halens un Cellbes katalogiem, tā iespējas ir daudz plašākas – interneta veikali, aviokompānijas, tūrisma firmas, bankas. "Izejošie zvani ir atkarīgi no pasūtītāja vēlmēm. Mūsu operatori var apzvanīt klientus pēc saraksta un atgādināt par nesamaksātiem rēķiniem, pastāstīt par uzņēmuma, piemēram, bankas, novitātēm attiecībā uz pakalpojumiem, veikt biļešu un viesnīcu rezervācijas vai apsveikt dzimšanas dienā. Iespējas ir patiesi plašas, un mums noteicošās ir tieši klienta vēlmes un intereses," stāsta uzņēmuma vadītājs.

Svarīgākais