Slimnīcas darbinieki zvana, lai noskaidrotu, kā klājas mirušajai pacientei

© F64

Sociālajā tīklā facebook.com kāda sieviete pauž savu sašutumu par P.Stradiņa slimnīcas darbinieku rīcību - viņi jau otro reizi zvana sievietei, lai noskaidrotu, kā klājas viņas mirušajai radiniecei.

Iepriekš minētā sieviete raksta: "Pirms laika jau rakstīju, ka P. Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas pārstāvji kopīgas datubāzes neesamības dēļ uz pārbaudēm turpina aicināt mirušu cilvēku.
Šodien sekoja turpinājums - zvana, lai painteresētos par pacienta veselību pēc operācijas, kura nenotika. Beigās vēl neticīgi pārjautāja: "Nu, tiešām mirusi? Ai, nu labi, jā." Zvanītāja ir viena un tā pati ārste.
Morāles nav. Ir tikai drupas no medicīnas sistēmas un pilnīgs ētikas noliegums no ārstu puses."

Latvijā

Speciālos avio līgumreisus valsts amatpersonas varēs izmantot gan ārkārtas situācijās vai izņēmuma stāvoklī, gan gadījumos, kad regulārie komercreisi ir jāgaida ilgāk par 12 stundām pirms vai pēc apmeklējamā pasākuma, paredz Valsts kancelejas (VK) izstrādātie grozījumi regulējumā par kārtību, kādā atlīdzināmi ar komandējumiem saistītie izdevumi.

Svarīgākais