Ar lielu novēlošanos, bet solītais vilciens uz Bolderāju tomēr būs, ziņo lsm.lv.
Dzelzceļa līnijas Rīga-Bolderāja vēsture ir ļoti sena. Tā atklāta vēl 19. gadsimtā. Taču pasažieru satiksme šeit nav notikusi jau 65 gadus. Par ideju, ka pasažieru satiksmi tomēr vajadzētu atjaunot, sāka runāt 2019. gadā, tolaik pirmos vilcienus solot palaist 2022. gadā. Taču tam sekojusi aizkavēšanās grafikos.
"Latvijas dzelzceļš" pasažieru kustībai vajadzīgos uzlabojumus plāno pabeigt nākamajā gadā. Tas ietver arī divu jaunu pieturu izbūvi: Iļguciemā un Bolderājā.
Tieši 2025. gada otrā puse - laiks, kad pabeigs šīs pieturas - arī tiek prognozēts kā tas, kad maršruts varētu tikt atklāts pasažieriem.
Ņemot vērā, ka izgāzies pirmais mēģinājums aizstāt esošos dīzeļa vilcienus ar bateriju vilciena sastāviem, uz Bolderāju sākotnēji kursēs tieši vecie dīzeļi. Plānots, ka vilciens kursēs tikai pīķa stundās: no rītiem un vakaros.
Pagaidām atbildīgie nezina, cik varētu maksāt brauciena biļete.
Ar lielu novēlošanos, bet solītais vilciens uz Bolderāju Rīgā tomēr būs. Līnijā jābūvē divas papildu stacijas, kas nu jau sāk iegūt reālas aprises. Kādi vilcieni varētu kursēt maršrutā un cik bieži?
— LTV Ziņu dienests (@ltvzinas) November 12, 2024
� https://t.co/CANQRZgF3f pic.twitter.com/dXgscKqnjg