Brīvdabas muzejā sākas slēpošanas sezona

Sākot ar sestdienu, 21.janvāri, Brīvdabas muzejā tiks atklātas trīs dažāda maršruta slēpošanas trases sadarbībā ar Aktīvā tūrisma centru „Eži”.

Pēc ilgi gaidītās ziemas iestāšanās šogad muzejā ir izveidoti 3 dažādi maršruti: Ezera pussalas aplis 1km garumā, 2km garais Kurzemes sētas aplis un Lielais Latgales aplis 3km distancē klasiskā stila slēpošanai. Aktīvās atpūtas cienītāji aicināti izbaudīt slēpošanas priekus, izjūtot senatnes auru, ko rada ar sniega segu klātās ekspozīcijas ēkas un skaistie dabas skati visā muzeja teritorijā. Slēpot gribētāji aicināti ierasties gan ar savām slēpēm, gan izmantot slēpju nomas pakalpojumus.

Slēpošanas trase Brīvdabas muzejā jau trešo gadu tiek veidota sadarbībā ar Aktīvā tūrisma centru „Eži”, kas nodrošinās arī slēpju nomu pie ieejas muzejā katru nedēļas nogali un svētku dienās no plkst. 10:00 līdz 17:00. Grupām ar iepriekšēju pieteikšanos slēpju noma pieejama arī ārpus tās darba laika. Vairāk informācijas www.ezi.lv un www.brivdabasmuzejs.lv.

Izveidotie slēpošanas maršruti piemēroti tautas slēpotājiem, kuriem patīk slēpot nesteidzoties, baudot apkārtējo ainavu. Muzeja teritorijā ir ļoti piemērota slēpošanai, jo te ir gan līdzens un ainavisks posms gar ezeru, gan nelieli un lielāki kalniņi priežu meža kāpās.

Meteņa dienā, kas muzejā tiks atzīmēta 12. februārī, „Eži” aicinās uz īpašu pasākumu “Koka slēpju salidojums”, kura ietvaros notiks organizēts slēpju pārgājiens pa Brīvdabas muzeju, būs arī atraktīvas slēpošanas sacensības 1km aplī un slēpotāju pikniks. Pasākumā īpaši tiks gaidīti dalībnieki ar vecākām un jaunākām koka slēpēm, kas saposušies slēpju vecumam atbilstošos tērpos.

Sestdienās un svētdienās pēc slēpošanas sasildīties, karstus ēdienus un dzērienus baudīt aicinās Priedes krogs.

Latvijā

“Neatkarīgā” jau rakstīja par Saeimas izmeklēšanas komisijas starpziņojumu “Rail Baltica” projekta īstenošanas lietā. Pirmajā daļā apskatījām pagātnē pieļautās kļūdas. Šoreiz centīsimies atbildēt uz galveno jautājumu: ja reiz šis projekts mums sagādājis tik lielas galvassāpes un izmaksā tik dārgi (pat aptuvenu skaitli šodien neviens nesauks), tad kad pa šo trasi kursēs solītie ātrvilcieni, un kad mēs beidzot varēsim baudīt šī projekta augļus?

Svarīgākais