Amerikā mazgāšanas līdzekļu ražotājiem izvirzīta prasība mainīt veļas mazgāšanas līdzekļu kapsulu formu.
Maziem bērniem vai arī personām ar garīgās attīstības traucējumiem šīs koncentrēto mazgāšanas līdzekļu kapsulas pēc izskata var atgādināt konfektes krāsainā iesaiņojumā. Viņi var arī pārprast mazgāšanas līdzekļu reklāmu parodijas sociālajos tīklos, kas kļuvušas populāras pusaudžu vidū. Katru gadu ir arī saindēšanās gadījumi, kuros pārsvarā cieš bērni līdz sešu gadu vecumam, informē neatkarīgā bezpeļņas organizācija Consumer Reports.
Atsevišķi senatori un patērētāju organizācijas rosina padarīt kapsulu dizainu mazāk atraktīvu, necaurspīdīgu un bezkrāsainu; ne tikai uz kopējā iepakojuma, bet arī uz katras atsevišķas kapsulas izvietot brīdinājumus, ka ir bīstami to likt mutē vai norīt, ka mazgāšanas līdzeklis kairina acis un ir glabājams bērniem nepieejamā vietā.
Ražotāju pārstāvji izteikušies, ka paši pēc savas iniciatīvas jau sākuši izstrādāt pasākumus, lai uzlabotu produktu drošumu. Arī Latvijā ir bijušas vairākas kampaņas, kas aicina vecākus sargāt bērnus no piekļuves veļas mazgāšanas līdzekļu kapsulām. Ja kapsula tiek norīta, mazgāšanas līdzeklis izraisa smagu vemšanu, elpošanas traucējumus, nelabumu. Nonākot saskarē ar acīm, rodas sāpes, apsārtums un iekaisums, bet, nokļūstot uz ādas, koncentrētais detergents var radīt ķīmisku apdegumu, iekaisumu, izsitumus.