Televizoru piedāvājums veikalos ir daudzveidīgs un ikkatrs modelis ir aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām, lai skatītājam nodrošinātu filmas vai raidījumu skatīšanos labākajā kvalitātē. Pēc LG Electronics veiktā pētījuma* tika noskaidroti populārākie televizoru iegādes kritēriji Latvijā. Lielākā daļa pircēju uzmanību pievērš cenai, attēla kvalitātei, ekrāna izmēram, televizorā iebūvētajām funkcijām un skaņas kvalitātei.
Primārais, kam pircēji pievērš uzmanību iegādājoties televizoru, ir cena, un tikai pēc tam tiek apskatītas piedāvājumā iekļautās funkcijas. Pircējiem ir svarīgi izvērtēt cenas attiecību pret plašo funkciju klāstu. Salīdzinot televizoru modeļus, ir redzama cenas attiecība un saprotams, kā tā veidojas un kādas funkcijas ir iekļautas piedāvājumā.