Pēc LTV 1. augusta ziņu sižeta pārdoto biļešu skaits 200, nez cik tad Liepājā izkāpa un vai autobusi bijas pārpildīti paralēli vilciena kursēšanas laikā.
Dzelzceļš ir tā prioritāte uz kurieni mēs gribētu kā virkne rietumeiropas valstis virzīt pasažierus, teica satiksmes ministrs, bet aizmirsa piebilst, ka 180 km vilciens pārvar 3.07 h, tas ir ar vidējo ātrumu 57.8 km/h
Viss sabiedriskais transports tiek dotēts , tie kuriem nav iespēju lietot sabiedrisko ir spiesti piedalītie ministriju eksperimentos
Šveicē dzelzceļš arī pieder valstij un rullē par nodokļu naudu. Kāpēc Šveice, tāpēc, ka vislabākais piemērs kā attīstīt pasažieru pārvadājumus. 1 autobuss - 118g CO2/km, dzelzceļš - 16g/km