Komentāri: Profesionālo spēju tests: vai pratīsim atpirkt savus mežus?

Gunārs

tas, ka meži ir valsts īpašumā, tas ir labi, taču "dvēseles karstums" un steiga liek domāt ne visai labas domas. Un nepavisam nav tā- kas bijis, bijis. Tad jau arī- kas būs, tas būs. :) Liekas, ka te ir runa par kārtējo afēru, jo kur gan citur zviedri dabūs pircēju izcirstam mežam tik lielā daudzumā un droši vien vēl arī par pārdevēja cenu. Ne jau mūsu ēzelīšu brēcieni te ko apturēs, bet, ja jau jautā mūsu domas, tad manas domas ir šeit. Ja nu ar sakostiem zobiem tam varētu piekrist, tad tikai ar nosacījumu, ka uz šiem mežiem būs pilnīgs jebkādas tirdzniecības aizliegums uz 100 gadiem vismaz. Citādi tur nebūs gala valsts naudas lāpstošanai...

16.jan Atbildēt
Artūrs Malta

Tas ir bizness!

Kas pārdeva mežus un zemi? Vai tad viņam nav uzvārds, vārds?

Kāpēc jāatpērk, ja Latvijas Valsts nav pārdevusi?

16.jan Atbildēt
Līga B.B.

Paskatoties no citas puses, būtu jāpadomā par šāda (zviedru) lēmuma fonu. Var jau priecāties, ka zviedru pensionāri tagad kāsīs kādus citus aborigēnus, bet kas šādam lēmumam ir par iemeslu? Pārāk maza peļņa vai bailes, ka pēc kāda brīža vispār būs tikai trīspirkstu kombinācija "denacifikācijas" mērcē? Satraukumam, ka mežs Latvijā turpmāk neaugs, tā kā nebūtu jābūt.

16.jan Atbildēt
Valdis

Zviedri jau pēc definīcijas ir bailīgi. Tas, iespējams, ir arī īstais iemesls. Taču kļūdās ne tikai zviedri. Arī amerikāņi domāja, ka Kijiva kritīs divu nedēļu laikā.

16.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Manu mazo, pūkaino draudziņ Voldiņ, kāds Latvijas mežiem sakars ar tavu dzimto Kijevu? Zviedri par kapeikām nopirka mežus, ievāca ražu, tagad kad nākamā raža jāgaida 70-100 gadus tie tos pārdod. Kur te vēl tava dzimtā Kijevā?

16.jan Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Tev, mēsls, šeit neviens neko neprasa. Es diskutēju ar Līgu.

16.jan Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

16.jan Atbildēt
ir tāds

Jautājumu varētu risināt arī valsts un privātās partnerības ietvaros, proti, dot iespēju cik vien iespējams šos mežus atpirkt mūsu pilsoņiem garantējot tiem kredītus uz mazākiem procentiem, protams ar ierobežojumu atsavināt. Tas arī varētu būt kā viens no risinājuma veidiem.

Bet vislabāk man patīk kā zviedri nosmēla krējumu, tas ir par sīknaudu ieguva vērtīgu materiālu un vājpienu, tas ir izstradāto zemi, kuras augļus baudīs mūsu mazmazmazberrni pēc 70-100 gadiem. Par visu šo būtu jārunā un jādomā kā izvairīties no lidzīgam situācijām nākotnē. Un pirmais kam par to būtu jādomā būtu tautai vēlēšanu dienās, kādus augus tie ievēl. Atceros, kad tika lemts par zemes pārdošanu ārzemniekiem mūsu deputāti kameru priekšā raudzījas ar savām nevainīgi zilajām acīm un stastīja, cik labi būs, kā piemēram mums nāks ārzemnieki kuri noteikti apstradašot un rūpēšoties par šo zemi. Bet galvenais, zemi jau nekur nevar aiznest. Par to, ka zemi nevar aiznest es pilnīgi piekrītu. To zināja arī senie Daugavas līvi, tāpēc deva reiz vāciešiem zemi. Rezultātu šādai tautu draudzībai mēs zinām. Der padomāt, lai no viena grāvja nekrītas otrā. Zeme ir jāatperk, tikai kā un par cik ir ļoti nopietni apsvērums jautājums.

16.jan Atbildēt
Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

16.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Kāpēc tu tā baidies no sava izskata, savas skaisti zaļās ādas krāsas un savas izcelsmes no Algola zvaigznes Perseja zvaigznajā?

16.jan Atbildēt
Artūrs Malta atbilde Valdis

Valdi, vai jūs esat boļševiks?

Lūdzu nomainiet vārdu uz Voljogja, vai latviskāk uz Laiņu Voldiņu!

16.jan Atbildēt
Artūrs Malta

Latvijā no 1940.gada 17. jūnija, kad ienāca "miritvorci" tad arī parādījās voldiņi, augustiņi, brunīši aloiziņi, jānīsi un daudzi citi švaļi, kurus tagad saucam par boļševikiem!

Boļševiki turpina savu darbu zem sarkanbaltsarkanā karoga, bet īpašumu tiesības 273 642 lauku saimniekiem nav atjaunotas!

Valdošā kliķe ņem kredītus un ķīlā mūsu īpašumus, lai saņemtu kredītus!

Kā atdosim pašreizējos kredītus? Jā dienā jau kredīta procentos maksājam ap 7 miljoni dienā

Valdošās kliķe, ar E. Siliņu priekšgalā, lai saglabātu varu, aizņēmās 3,5 miljardi eiro!

Vai atbilstoši Satversmes 68.pantam, šis aizņēmums ir Saeimā apstiprināts?

Intresanti būtu ziņāt to Deputātu uzvārdus, kas balsoja par šī kredīta apstiprināšanu?

16.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Artūrs Malta

Bet kurš šos tā sauktos lieliniekus ( runāsim lūdzu latviski!) ievēl? Kaut mūsu varturi kvieca ka kaujamo sivēni, ka visur kur neievēl liberāļus ir notikušas vēlēšanu viltošanas un visur ir vainīga Krievijas spalvainā roka. Kaut ar mūsu pašu vēlēšanām man ir daudz vairāk jautājumu. Zinu ļoti maz cilvēku kuri atzīst, ka ir balsojuši par valdošo kliķi un lielāko atbalstu valdošā kliķe saņem no ārzemēm. Viss ir ļoti dīvaini, katrā gadījumā liek padomāt.

Kāpēc nav atjaunotas īpašumu tiesības 273 642 lauku saimniekiecībām? Jābūt taču kādam skaidrojumam.

Ja Latvijā 1940.gada 17. jūnijā, kad ienāca "miritvorci" (latviski būtu miera uzturētāji) tad kas Latvijā iesoļoja 1941. gadā 21. jūnijā? Kurš laikā no 1941-44 gadam nošāva Latvijā 60 000 ebreju no kuriem vairums bija Latvijas pilsoņi?

16.jan Atbildēt
Valdis atbilde Artūrs Malta

Es tavā vietā te nekomentētu un nerakstītu šeit visādus izdomājumus.

Citādi atradīšu un šeit iekopēšu vēlreiz, ko kādreiz rakstīju par "izcilā politiķa" Artūra Maltas darbību, ko citādi, kā par politisko prostitūciju nosaukt nevar.

Labāk saceri savus palagus par Latvijas likumu atjaunošanu, kas ar vienu burvju mājienu Artūra vadībā mūs ievedīs Leiputrijā.

16.jan Atbildēt
Valdis atbilde Artūrs Malta

Kā jau solīju, nopublicēju diskusiju ar Artūru Maltu un viņa draugu "ir tāds", kur šitā politiskā prostitūta izpaužas visā tās krāšņumā. Abi, saderīgs zābaku pāris, abi no kreisās kājas.

===================================================================================

@

Valdis

Par to cietumu es tev 100% piekrītu.

Par Artūru Maltu nē. Tas ir tipiņš, kas par varītēm grib ietikt Saeimā vai EP, un ir startējis vēlēšanās ari no visai apšaubāmiem sarakstiem.

Ka tik iekšā!

25.sep 2024 Atbildēt

ir tāds atbilde Valdis

Voldiņ bērniņ! Kas ir apšaubāms saraksts? Tad jau arī tu esi apšaubāms. Jeb kuru vēlēšanu sarakstu veido partijas vai to apvienības. To atbilstību likuma normām pārbauda CVK un tikai tad tas var startēt vēlēšanās. Zini bērns par ko es nešaubos, tas ir, par to, ka tu esi liela niecība kurš savā augstpratībā un iedomībā nav spejīgs pieņemt, ka arī bez tava viedokļa pastāv arī citi un jeb kurām cilvēkam ir tiesības uz savu viedokli. Diemžēl tādiem kā tu to saprast nav lemts.

25.sep 2024 Atbildēt

Artūrs Malta atbilde Valdis

Valdis jau mēra pēc sevis. Viņš droši arī ir tai branžā, kas saņēma naudu, bet neko nedarīja! ja ne pats, tad viņam pietuvināti cilvēki vai bērni!

25.sep 2024 Atbildēt

Artūrs Malta atbilde Valdis

Valdis spriež pēc sevis!

25.sep 2024 Atbildēt

Artūrs Malta atbilde ir tāds

Kas ir Valdis? Viņš pēc prāta spriešanas ir boļševiks!

25.sep 2024 Atbildēt

Artūrs Malta atbilde ir tāds

Es jau minēju, ka jāzina Satversme un Saeimas vēlēšanu likums, bet Voldiņš jau dzīvo pēc LPSR likumiem!

25.sep 2024 Atbildēt

Valdis atbilde Artūrs Malta

Nē Valdis spriež pēc tevis!

------------------------------------------------------!!!!!!

Eiropas Parlamenta vēlēšanas 2019

Sākums7. Jaunā Saskaņa

7. Jaunā Saskaņa

Kandidātu skaits: 16

Kandidāts Kārtas nr. sarakstā Dzimšanas gads Darbavieta Amats

Juris Žuravļovs 1 1957 A/S Marika valdes priekšsēdētājs

Jānis Kuzins 2 1983 Jaunā Saskaņa valdes priekšsēdētājs

Andrejs Ņilovs 3 1966 A/S DC Holding valdes loceklis

Igors Glazunovs 4 1941 pensionārs

Jānis Orinskis 5 1959 pensionārs

Oļegs Vasiļonoks 6 1966 SIA WE GOT SOLUTION valdes loceklis

Artūrs Malta 7 1939 Biedrība Varu Latvijas Tautai valdes loceklis

Konstantīns Žiharevs 8 1956 SIA Rituālo pakalpojumu kremācijas centrs RANTANS valdes loceklis

Genādijs Celuškovskis 9 1970 Brīvprātīgais darbs

Romans Samuļs 10 1985 SIA RIX LINE valdes loceklis

Aleksandrs Kalugins 11 1983 SIA "TEXMOBILE" valdes loceklis

Aleksandrs Ivanovs 12 1966 brīprātīgais darbs jogas skolotājs

Jadviga Rižkova 13 1941 Gaisma Internātpamatskola skolotāja

Haralds Elceris 14 1952 Biedrība Varu Latvijas tautai korespondents

Andrejs Lukašovs 15 1979 Mane limited Rigger Ostas menedžeris

Sergejs Žuravļovs 16 1954 Bauskas 2.vidusskola skolotājs

25.sep 2024 Atbildēt

Artūrs Malta

Ja mētelim aizpogā nepareizi pirmo pogu, tad visa pārejā ir aizpogātas greizi!

Vaira Vīķe - Freiberga arī lidoja ar specreisu uz Austriju, lai tiktos ar senu kolēģi no KGB laikiem Vladimiru Vladimiroviču Putinu.

Vai par savu naudu lidoja?

Kāds bija mērķis šitām lidošanām un kāds labums Latvijas valstij?

25.sep 2024 Atbildēt

Artūrs Malta atbilde Valdis

Kāda bija programma? Ne jau tādas partija programma par kuru balsoja Valdis?

25.sep 2024 Atbildēt

Artūrs Malta

Tie nav zagļi, tie tagad saucās - biznesmeņi!!!

Intervija bija par "Rail Baltica" un tādus piemēru Latvijā ir pilns, jo nav neviena Valdības atskaite Saeimā apstiprināta. Tāpat nav apstiprināti ņemto kredītu līgumi.....

25.sep 2024 Atbildēt

ir tāds atbilde Artūrs Malta

Voldiņš balsoja par Briseles ceļu, Siliņas vadībā, pa taisno uz gaišo nākotni ellē.

25.sep 2024 Atbildēt

Valdis atbilde Artūrs Malta

Kā tad !

Salasījās trīs "Latvijas patrioti", Žuravļovs, Kuzins un Malta un nu tik būvēs savu sapņu Latviju !

Vari citēt šeit Satversmi un bārstīt pareizas frāzes cik tik gribi, biji jampampiņš, esi jampampiņš un tāds arī paliksi.

Štrunts par sarakstu, štrunts par programmu, uz priekšu uz EP, Saeimu vai Viļānu domi!

25.sep 2024 Atbildēt

Valdis atbilde Artūrs Malta

Kad es ko saku, es to varu apstiprināt ar faktiem.

Kad tu muldi, tad tikai pa tukšo.

Pastāsti kādā branžā es esmu, un mani vecāki un bērni !

Un no kā naudu saņēmu?

Bet, ja samuldēsi, iesi uz tiesu.

25.sep 2024 Atbildēt

16.jan Atbildēt
ir tāds

Kāpēc tu tā baidies no sava izskata, savas skaisti zaļās ādas krāsas un savas izcelsmes no Algola zvaigznes Perseja zvaigznajā?

16.jan Atbildēt
ir tāds

Tas Voldiņam!

16.jan Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

16.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Manu mazo, zaļo draudziņ, nebaidies no sava izskata, savas skaisti zaļās ādas krāsas un savas izcelsmes no Algola zvaigznes Perseja zvaigznajā, visi to jau sen tāpat zina! Saki man vai tavs istabiņas biedrs nav Andris Marts, kurš te raksta zem pseidonīma Atis Priedītis? Viņu visu laiku VDK vajā, tevi nacisti, lieliski saderat kopā, labs zābakparis iznāk, gluži kā mana vectētiņa dembela zābaki, kad viņš demobilizējās 1920. gadā.

16.jan Atbildēt
Juris

Kārtējā reize kad rietumu bizness caur saviem ielikteņiem (Latvijas valdība)nekaunīgi noslauks Latvijas iedzīvotājus...

Iemesls kapēc zviedri tinas prom nav pat kafijas biezumos jāzīlē..visdrīzāk tiešām ir notikusi ietekmes sfēru pardale...nu vai arī tiešām Latviju skars karš...

Nu un tagad zviedri caur saviem ielikteņiem dabūs normālu naudu..ko neviens cits viņiem nemaksātu...

Šobrīd Latvijas prese steidzīgi gatavo augsni šai afērai.

16.jan Atbildēt
Edgars

Par visu ir jāmaksā; - arī par vieglprātību - " 2003. gada 20. septembrī Latvijā tika rīkots referendums par dalību ES. Referendumā piedalījās 71,5% vēlētāju, “Par” nobalsojot 67%."

16.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Edgars

Latviešu tautas naivums nav izmerāms. Daudzi no sirds ticēja pasakām, ka iestāsimies Eiropā un Eiropa mūs uzturēs un vedīs mūs saulītē.

16.jan Atbildēt
Andis Vaičulis

1. Latvijā ir privātīpašums. No šāda skatu punkta, rodas jautājums, kas ir tie viņi (cik var saprast no autora sliktie) un mēs (labie). Kāpēc ja īpašums ir vienam īpašniekam tad tas ir slikti un ja citam īpašniekam, tad tas ir labi.

2. Latvijā ir brīvais tirgus. Tas nozīmē, ja kādam nepatīk, ka citam kaut kas ir īpašumā, tad šie var savākties un piedāvāt nopirkt īpašumu sev.

3. Vai monopols ir labs. Cik saprotu autors vēlas, lai mežus nopērk valsts, tas nozīmē, ka vēl vairāk nostiprinās valsts monopolstāvoklis kokmateriālu tirgū. Tikai tad atkal nebūs labi, kad valdība lems izcirst mežus, lai nebankrotētu kokapstrādes uzņēmumi vai arī otrādi lems mazāk cirst mežus un tad kokapstrādes uzņēmumi bankrotēs.

16.jan Atbildēt
ir tāds

Protams, Latvijā ir brīvais tirgus un paldies Dievam, ka pagaidām pie varas ir tikai liberāļi nevis ultra liberāļi ka zēns ar leišu uzvārdu Vaičulis. Tieši tāpēc valstij tas ir pilsoņu interesēs ir tiesības pieņemt lēmumu atpirkt šos mežus. Šobrīd Latvijas valstij pieder 1,59 milj. ha. meža. Sodra piedāvā 153 000 ha. meža zemju, kas ir mazāk kā 10% no šobrīd valsts īpašumā esošā meža kopapjoma. Kā liecina dati LVM mājaslapā, tad valsts turpina iepirkt no privātpersonām meža zemi, kāpēc nevarētu pirkt no zviedriem? Latvijā pagaidām vēl vismaz maksā pensijas un pabalstus un tam visam ir vajadzīgi līdzekļus. Bet kur, lai tos ņem ja tāds Vaičulis uzskata, ka valstij naudu nevajag? Ja tev kas nepatīk vari braukt uz ASV, būs tev pilnā brīvība, ja paveiksies tiksi pie turības, ja nē varēsi papildināt bezpajumtnieku rindas, toties būs pilnīgi brīvs tirgus, viss kā tu vēlies.

16.jan Atbildēt
Andis Vaičulis

Skatos izņemot lamāšanos un apsaukāšanos nekādus citus sakarīgus argumentus piedāvāt nevari. Viss tas pamatojums ir vienkārša slēpšanās aiz skaļiem lozungiem.

Piemēram, šis "tas ir pilsoņu interesēs", vai tās intereses izskatās valsts monopolu veidošanā. Dīvaini, bet citās sadaļās irtādi sūdzas par Latvenergo, kas arī ir valsts uzņēmums. Tad jau sanāk, ka "pilsoņu interesēs" ir tādi piedāvā pirkt mežus par valsts naudu un pēc tam pa lēto tirgot apaļkokus kokzāģētavām, lai tās varētu labi pelnīt, līdzīgi, kā piedāvā rīkoties ar elektrību.

"Latvijā pagaidām vēl vismaz maksā pensijas un pabalstus un tam visam ir vajadzīgi līdzekļus" dīvaini, bet kad Latvenergo pelna, tad irtādi sūdzas, ka aplaupa iedzīvotājus. Ar ko tad LVM ir savādāki? Tie arī pārdot apaļkokus par tirgus cenu un ja būs vēl lielāks monopols, tad varēs vēl vairāk diktēt cenas, palielinot vai samazinot piegādes.

16.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Andis Vaičulis

Dārgo draudziņ, uz kāda pamata darbu un uzskati, ka es lamājos un apsaukājos? Es kaut kā tava teksta nesaskatu nekādu argumentu. Ja tu būtu iedziļinājies jautājuma būtība, tad neizteiktu tik apsurdus apgalvojumus, ka valsts vēlas veidot monopolstāvoklis kokmateriālu tirgū, jo meža platības kuras piedāvā zviedri tirgus apritē nonāks pēc gadiem septiņdesmit, tas ir bridī kad nē manis un domājams arī tevis šeit vairs nebūs. Tāpēc nevajag izteikt apgalvojumus par to kas būs pēc septiņdesmit gadiem. Ir saprotams, ka Latvijā un ne tikai ir grūti, lai neteiktu neiespējami atrast investoru kurš nopirks 153 000 h ha. tiko stadīta meža kurš sāks nest augļus tikai pēc gadiem septiņdesmit, bet līdz tam tajā būs jāinvestē. Atgādinu tev, VAS LVM visu laiku atpērk no privātpersonām mežu zemi, tadejādi palielinot valsts mežu fondu. Bet lūk, ja atpirks no zviedriem, tad pasaulei gals būs klāt, tā sanāk saskaņā ar tevis teikto.

Braucam tālāk! Kāpēc tu melo, ka es jeb kad būtu sūdzējies par Latvenergo monopolstāvokli? Vai māmiņa nemācīja, ka melot ir slikti?

Un nobeigumā, beidz melot, bet ko no tevis var gribēt, ultraliberālis visā krāšņumā, savus oponentus nomelnot, apmelot, patiesi liberālas vērtības!

16.jan Atbildēt
Valdis atbilde Andis Vaičulis

Negribas jau iejaukties jūsu diskusijā ar šito ..., viņam jau tāds uzdevums- jaukt gaisu. Vienreiz jau viņš aizgāja par tālu, paužot klaji nacistiskus uzskatus. Paskaties kā viņš lokās un mokās, kādas tik pērles tur nenāk ārā, lai attaisnotos. Vienīgais, no kā šis baidās, ja viņu ar degunu iebāž tajā sūdu čupā, ko pats pietaisījis.

Uzskatu, ka diskusijas ar šo tipu ir bezjēdzīgas. Taču es nerimšos, kamēr viņš un viņam līdzīgie no šejienes aizvāksies.

16.jan Atbildēt
Nikolajs

" Vaičulis uzskata, ka valstij naudu nevajag". Kārtējie meli vai biedrs "izlasa" to, ko vēlētos.

16.jan Atbildēt
Arvids atbilde Valdis

Vientiesīgais cilvēciņ: kā tur bija tas stāsts par pelēm, kuras spļaudījās, lādējās un raudāja, bet tomēr turpināja grauzt kaktusu?

16.jan Atbildēt
Valdis atbilde Arvids

Varbūt nocitēt ari tevi, kur tu klaji atbalsti nacismu?

Tāds pats nacists vien jau esi!

17.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Nikolajs

Ja tie ir meli, lūdzu pierādi ar argumentiem ne savu aprobežoto rupjību! Atceries Koļa, rupjība ir bezspecības pirmā pazīme!

17.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Voldiņ, manu mazo draudziņ! Ko saka tavs psihiatrs par to, ka tev visur nacisti rēgojas? Ja šeit visi ir nacisti, kas esi tu? Zinu! Tu esi īstens komunists, no matu galiņiem līdz papēžiem!

17.jan Atbildēt
Andis Vaičulis atbilde ir tāds

Skatos Jums nekādas problēmas nesagādā vienā komentārā stāstīt, ka jāpērk, jo meži nesīs naudu pensionāriem un citām vajadzībām un tad otrā stāstīt, ka pirks izcirstus mežus, kuros jāinvestē un naudu no tiem neredzēs turpmākos 70 gadus un tas tik tālu, ka nevienu no mums neskars.

Tad sanāk, ka nopirksim izcirtumus, kuros 70 gadus investēsim naudu, kuras jau tagad visam nepietiek, un tad pēc 70 gadiem, kādam no tā būs labums. Sanāk piedāvā esošiem un tuvāko 70 gadu pensionāriem savilkt jostas ciešāk, lai nopirktu izcirtumus ar cerību, ka pēc 70 gadiem no tiem būs labums?

17.jan Atbildēt
ir tāds atbilde Andis Vaičulis

Iesaku leišu zēnam Vaičulim nebūt primitīvam, vispirms izlasīt ne tikai šo, bet citus saistītos rakstus. Ja tad neaiziet par ko ir runa, tikai maļ savu maļamo, tad es nezinu. Es saprotu tā, pašreiz valsts cenšās atgriezt 153 000 ha. meža kurš pieder zviedriem Latvijas jurisdikcijā. Neesmu lasījis, ka valsts ar vārītiem un 100% vēlas tos paturēt valsts īpašumā. Pat ja tie paliek valsts īpašumā, tie var tikt ilgtermiņā iznomāti vai pārdoti Latvijas pilsoņiem kuri rīkosies ar tiem tālāk. Te variantu daudz, nevajag ieciklēties uz vienu. Katrā gadījumā domā ir pareiza, ka zeme ir jāatgūst Latvijas valsts jurisdikcijā. Tev kā leišu zēnam kam Latvijas vēsture sveša, atklāšu lielu noslēpumu. Reiz Daugavas līvi arī domāja, ka zemi nekur neaiznesīs un mierīgi deva to ārzemniekiem. Ar ko tas viss beidzās ir zināms.

17.jan Atbildēt
Arvids atbilde Valdis

Vai die, vai die! Ko nu man tagad darīt? Mani tūlīt atmaskos! Valdīti, vai tikai patiesībā neesi tas Zurofs no zināmās biedrības "Indi jūsējiem" (Yad Vashem), ka tā pret nacistiem cīnies?

17.jan Atbildēt
Nikolajs atbilde ir tāds

Dīvaini... Kāpēc man būtu kaut kas jāpierāda tādam, kas pat nespēj izlasīt (pārlasīt) savu uzrakstīto?

17.jan Atbildēt

Komentēt