Komentāri: Vai tā vietā, lai aktīvāk bruņotos, mēs nodarbojamies ar "zaļo" sektantismu?

Juris

Lai spētu saprast cilvēkus ir jāspēj saprast Dievu un jāuzklausa Viņa Vārdu...

Visas "zaļās"ideoloģijas balstās uz pieņēmumu, ka Zeme ir dzīva būtne. Tā ir reāla elkdievība un "zaļās kustības" ir vistīrākais sektantisms, lai neteiktu - "sātanisms".

Attieksmē pret cilvēci pēc būtības "zaļie" ir tie paši fašisti, kuru galējais mērķis - Zeme (Gaja), kas atbrīvota no "kaitīgajiem" cilvēkiem. Pūļa apziņas apstrādes metodes un skaļā, Gebelsiskā histērija, kas pavada ekofašistu uznācienu , jau pati par sevi norāda uz "zaļisma" bīstamo raksturu.

Redzams, ka tie, kuri atbildīgi par valsts drošību šo situāciju neizprot.

Bet rodas jautājums - ar ko mēs šo murgu gribam aizstāt? Vai ar kaismīgu visas tautas kustību kodolieroču ražošanai?

Kā jums šķiet?

Vakar, 9:00 Atbildēt
Juris

Patiesi , patiesi, atomieroči , ir patiesais LV drošības garants - jo pats Alvis Hermanis mūs uz to aicina! Lai dzīvo Alvis Hermanis - mūsu laikmeta gods, prāts un sirdsapziņa! Alvis Hermanis runā, Alvis Hermanis zina!

Vakar, 11:48 Atbildēt
Kalamburs

Visu pieaugušo vīriešu militārā apmācība būtu pareizi un labi, ņemot vērā situāciju pasaulē - arī loģiski.

Bet šajā ir viens risks, manuprāt! Proti, mums ir gana daudz "vateņu", kurus vajadzētu atsijāt. Bet kā? Un nevajag klārēt, ka tie ir tādi, jo redz trīsdesmit+ gadus valsts politika viņus par tādiem padarījusi - nedodot pilsonību utt.

"Vate" ir un paliek "vate", tas ir sen pierādījies un ilūziju par to nav. Un labi vien ir, ka viņiem nav pilsonības, jo ja būtu - mums būtu nevis viena ždanoka, bet n-tie tūkstoši!

Vakar, 9:23 Atbildēt
ir tāds

Klau vataini. Vispirms to der zināt un saprast, ka ar jēdzienu "visu pieaugušo vīriešu militārā apmācība" jeb kurā valstī ietver tikai pilsoņus. Izņemot ASV nezinu nevienu citas valsts armiju kurā dienestā pieņemtu nepilsoņus. Redzi, poļiem ir tikai pilsoņi un ir ārzemnieki, tas ir personas ar citas valsts pilsonību kuri uzturas ilglaicīgi Polijā. Bet tu šķiet tādus sīkumus nezini.

Tālak, interesanti fakti. 1991. gada 3. martā notika Latvijas Republikas iedzīvotāju aptauja, kurā tika uzdots jautājums: "Vai jūs esat par demokrātisku un neatkarīgu Latviju?". Tautas nobalsošanā piedalījās 1 666 128 (87,56%) balsstiesīgo Latvijas iedzīvotāju (toreiz nekādu pilsoņu nebija, balstiesīgo bija jeb kurš vecumā no 18 gadiem kurš šeit dzīvoja), no kuriem 1 227 562 (73,68%) izvēlējās atbildi "jā". Aptaujā piedalījas arī PSRS karaspēka daļās pierakstītie Latvijas Republikas pastāvīgie civiliedzīvotāji. Pie tam latviešu skaits Latvijā 1989 gadā sastādīja 52% no kopējā iedzīvotāju skaita. Tad padomā ko tu muldi. Tev ir iestastits, ka visi nelatviešu ir slikti un ar tiem ir jācīnas, jo šī ideja lieliski iederas skaldi un valdi konceptā. Sašķeltu sabiedrību vieglāk pārvaldit, bet redzi ir fakti kuri apgāž visus tavus murgainos apgalvojumus.

Vakar, 9:52 Atbildēt
Kalamburs atbilde ir tāds

Ja kāds no mums ir vatainis, tad tas esi tu.

Tas pirmkārt!

Otrkārt - es neko neminēju par armiju.

Treškārt - es neko neminēju, ka visi nelatvieši ir slikti un nekas man nav iestāstīts, pretēji tam, kā tev gribētos domāt.

Ceturtkārt - es neko neminēju par Poliju un tās pilsoņiem vai ārzemniekiem.

Respektīvi - secinājumus par sava pentera jēgu un mērķiem drīksti izdarīt pats. Un es tev neteikšu, kur tev jāiet.

Vakar, 10:14 Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

Vakar, 10:17 Atbildēt
ir tāds atbilde Kalamburs

Manu dārgo draudziņ ar vati visur kur vajag un nevajag! Tev gan grūta dzīve, ar saprašanu pašvakri. Ko darīsi, gadās arī tā. Tagad nebūšu slinks un salidzināsu tavus abus komentārus. Un tā lūdzu:

Pirmais apgalvojums- es neko neminēju par armiju. Citāts no pirmā komentāra- Visu pieaugušo vīriešu militārā apmācība būtu pareizi un labi, ņemot vērā situāciju pasaulē - arī loģiski. Tikai atbildu uz taviem apgalvojumiem ar taviem paša vārdiem.

Otrs apgalvojums - es neko neminēju, ka visi nelatvieši ir slikti un nekas man nav iestāstīts, pretēji tam, kā tev gribētos domāt. Es neko nedomāju, citāts no tava pirmā komentāra- "Vate" ir un paliek "vate", tas ir sen pierādījies un ilūziju par to nav. Un labi vien ir, ka viņiem nav pilsonības, jo ja būtu - mums būtu nevis viena ždanoka, bet n-tie tūkstoši! Tavi, ne mani vārdi! Nekā personīga!

Trešais apgalvojums- es neko neminēju par Poliju un tās pilsoņiem vai ārzemniekiem. Piekrītu, tieši tu neminēja, bet ja rakstu izlasīji tad tur runa ir nevis par Latviju, bet Poliju. Jeb tu pirms saki driķelet vairāk par virsrakstu un pat to ne kā vajag izlasīji?

Ceturtais apgalvojums- mums ir gana daudz "vateņu", kurus vajadzētu atsijāt. Un nevajag klārēt, ka tie ir tādi, jo redz trīsdesmit+ gadus valsts politika viņus par tādiem padarījusi - nedodot pilsonību utt.

"Vate" ir un paliek "vate", tas ir sen pierādījies un ilūziju par to nav. Un labi vien ir, ka viņiem nav pilsonības, jo ja būtu - mums būtu nevis viena ždanoka, bet n-tie tūkstoši! Redzi, es tev devu konkrētus faktus par 1991. gadā 3. marta tautas aptaujas rezultātiem. Tu tos neesi spējīgs pieņemt, jo pats sev esi radījis steriotipu un pats tam tici. Vai dzīvē neesi lasījis Platona "Alu", ļoti ieteiktu, tas ir stāsts par cilvēkiem kuri kā tu dzīvo savu ilūziju pasaulē un ir gatavi nogalināt jeb kuru kurš cenšas sagraut šīs viņu ilūzijas, lai arī viņam ir taisnība. Cilvēki ir tik ļoti pieķērušies savām ilūzijām, ka nespēj pieņemt patiesību.

Tavi secinajumi - secinājumus par sava pentera jēgu un mērķiem drīksti izdarīt pats. Un es tev neteikšu, kur tev jāiet.

Un tagad uzklausīt manus secinājumus. Vispirms, kur man ir jāiet es zināšu pats labāk, arī bez tevis, tici man, par sekretāru vai denščiku tevi ņemšu. Tālak kas manu draudziņ ir penteri? Kādus secinājumus es drīkstu izdarīt? Es savus secinājumus esmu izdarījis un tie ne būt nav tev glaimojoši. Galvenais secinājums ir, ka tu neproti pieņemt cita viedokli, nedz māki aizstāvēt savējo. Citus saukt par vati nav liela māka un tu to lieliski proti, bet aizstāvēt savu viedokli ar konkrētiem faktiem un pierādīt, ka tev ir taisnība tu nespēj. Patiesībā tu kā daži šeit esoši komentētāji centīgi velc valdošas kliķes dziesmu par sliktajiem krieviem un labajiem latviešiem, kaut fakti rāda pretējo, tomēr tu tos nespēj pieņemt, jo esi nonācis savu uzskatu verdzībā kuri tev liedz domāt un pasargā Die's vēl sāksi tos apšaubīt. Tāda lūk tā lieta ir manu mazo draudziņ!

Vakar, 10:56 Atbildēt
Kalamburs atbilde ir tāds

Es gan tev teicu, ka neteikšu, kurp tev jāiet, bet tu uzskatāmi demonstrē, ka tev jāzin. Tad nu lūdzu - ņem to savu "mazo draudziņu" un dodieties turp, kur tādiem vieta, jo ja tev šķiet, ka militārā apmācība un dienests armijā ir viens un tas pats, tad tu ļoti uzskatāmi demonstrē savu attīstības līmeni. To pašu var teikt par "vatēm"! Tu izmisīgi centies sasaistīt manu apzīmējumu ar tautību, kaut arī es tā neteicu un nedomāju, bet tev, dižais argumentācijas un sava viedokļa paudēj, ļoti gribētos lai tā būtu. Piemērs - Mairis Briedis un ne tikai viņš.

Un jā - man ir neviltots prieks, ka tu neesi savu uzskatu verdzībā!! Man gan šķiet, ka tu, pat ja esi lasījis Platona "Alu", nespēj uz sevi attiecināt to, ko tu man pārmet. Respektīvi - esi sev ieborējis, ka esi vienīgais un īstais patiesības teicējs, ko arī apliecini ar savu penteru drukāšanu. Ak vai - atkal jau pieminēju tos penterus. Atvaino, piemirsās, ka tu nezini ko tas nozīmē!

Vakar, 12:36 Atbildēt
Nikolajs atbilde Kalamburs

Nez ko šis ir lasījis, ja "Viena no populārākajām Platona mācības ilustrācijām ir alegorija par alu, kuru viņš apraksta savā darbā "Valsts"?

Vakar, 13:21 Atbildēt
ir tāds atbilde Kalamburs

Man tevis no sirds žēl! Vispirms vienīgais ko tu vari ir sūtīt citus aiziet tur, nezin kur, kur tu pats nezini kur. Pastāsti man, manu mazo draudziņ, ko tu gribēji pateikt. Atvaino, bet es neizpratni tavu dziļo domu ne par armiju, ne Platona "Alu", nedz kāds tam visam sakars ar Briedi. Tiešām nesaprotu. Tālāk tu man nesaprotošajam pastāsti, kāpēc tu uzskati, ka taisnība ir tikai tev? Kāpēc tu citus sauc par vatēm, bet kad tā nosauc tevi, tu uzreiz lec no ādas ārā. Tu kā īstens Kārļa Marksa sekotājs, īsteni liberāls lielinieks. Tie arī citēja Marksu, mūsdienu liberālisma celmlauzi un apkaroja visus kuri nepiekrita to uzskatiem. Ir traki, ka vārds liberālisms ir cēlies no franču liberi- brīvība nevis no latīņu - liberts, grāmata. Tad jau tā sanāk, ka esi brīvs no visa. Tikai mūsdienu liberālisma kuru idejas tu te bīdi nav nekā kopēja ar sākotnējo domu, jo liberālisms kā tā brālis komunisms ir miris un abi tie atdusās tumšajā kapā kamēr liberālisma svārkus un skanīgo vārdu ir sev paņēmis totalitārisms kurā galvenais princips ir, lai ko es teiktu man ir taisnība, un visi citi, citādi domājošie var iet kur tu tos sūti. Tu neesi spējis izteikt nevienu argumentu, kāpēc tu man nepiekrīti. Škiet es tev gana argumentēti ar taviem paša tekstiem parādīju, ka tev nav taisnība, bet tu tai vietā, lai pierādītu ka man nav taisnība, ka pirmklasnieks mani sūti. Patiesībā tu pat nejūti, cik nožēlojams un smieklīgs esi. Nevis dēļ saviem apgalvojumiem, bet dēļ savas uzvedības, kā kas netīk, tā sūti. Ļoti bērnišķīgi un stulbi. Padomā par to! Un vēl, lai nav jagrābstās kā miroņiem gar svecēm, pacenties dabūt un izlasīt Platona "Alu", varbūt ko sapratīsi. Platona "Valsts" tev būs par sarežģītu, kaut nenāktu par sliktu izlasīt arī to.

Vakar, 13:26 Atbildēt
ir tāds atbilde Nikolajs

Un ko tu te tagad gribi pateikt? Šķiet sapratu, laikam vēlies iepazīstināt savu domubiedru ar filosofijas pamatiem, kas kur meklējams.

Vakar, 13:28 Atbildēt
ir tāds

Atvainojiet, izlasīju un sasmējos! Šis ir labais! Šķiet t daži no saldā miega modušies! Valsts drošība un enerģetiskā politika ir jāveido un jāuztur visu laiku nevis ar kampaņām. Ņemot vērā cik mums ir iedzīvotāju un kā to skaits sarūk, pie tam pieaug ar dažādam iedzimtām kaitēm, kā piemēram autisms un citiem garīgiem traucējumiem dzimušo skaits, tad mums militāraja dienestā būtu jāiesauc visi neatkarīgi no dzimuma. Kas attiecas uz zemessardzi, esmu nedaudz skeptisks. Zemessardzei nav ne vainas kā tādai, tikai ja tajā nonāktu militāro dienestu izgājušas personas un šī struktūra kalpotu kā iemaņu pilnveides un uzturēšanas vieta, tad ok.

Vērojot pie mums notiekošo, es neko labu nākotnē neredzu, vismaz pie patrezējās valdības noteikti nē. Mūsu ļoti daiļā Evika ar savu svītu lieliski prot izvirzīt mērķus-valsts aizsardzība, zilzaļais kurss, Ukrainas glābšana, airBaltic glābšana, RB, labklajības celšana, bet neatbildēts paliek jautājums, kur visām tam ņemt līdzekļus un šeit mūsu daiļajai Evikai atbildes nav. Pacelt nodokļus, bet cik ilgi? Nodokļu celšana ir jeb kuras valsts tuvināšana tās galam. Mums ir jautājumu vairāk kā atbilžu. Jābeidz reiz veidot kampaņveidīga un jāveido ilglaiciga valsts stratēģija, lai jeb kurš zinātu kāds ir valsts tālakais mērķis un ko gaidīt, ar ko rēķināties nākotnē, nevis kā šodien, kad nezin ko biedri no Jēkaba ielas jaunu izdomās. Katrā diena nes jaunus pārsteigumus, bet tā būt nedrīkst!

Vakar, 10:16 Atbildēt
Guntis

Intenta ziņa: Orbans ar šā gada oktobri atbrīvo no ienākuma nodokļa sievietes ar 3 un vairāk bērniem, no nākošā gada tās, kurām divi.

Vakar, 10:27 Atbildēt
ir tāds atbilde Guntis

Ziņa protams interesanta, tikai tas mums nedraud, jo mūsu valdības mērķis ir iztīrīt šo valsti no pamatiedzīvotājiem un tos aizstāt ar skaistiem melnīšiem. Un tauta centīgi katras vēlēšanas balso par, jo ja nenobalsos par šiem atnāks gaišie krievi un ko tad nu. Nekas drīz latviešu tautas nebūs, nebūs kam satraukties par to, ka krievi nāk, nāk un nevar vien atnākt.

Vakar, 11:03 Atbildēt
Juris atbilde ir tāds

Viena reāla nākotnes iespēja tomēr ir - mēģināt izpētīt, vai "Latvju Dainās" nav kaut kas dainots par retzemju metāliem. Tas izklausās neiespējami, bet pasakas stāstīt mēs protam labi. Un pēc retzemju metālu izdainošanas tūlīt, steidzīgi lūgt Trampu, lai viņš LV pievieno ASV ! Jo Putins taču nemūžam negribētu uzbrukt ASV.

Vakar, 11:43 Atbildēt
ir tāds atbilde Juris

Ļoti laba doma!

Vakar, 11:46 Atbildēt
Inocents atbilde Juris

!!!

Vakar, 13:54 Atbildēt
Andris Ozols

Pilnīgi piekrītu Saulvedim Vārpiņam!

Vakar, 13:47 Atbildēt
Jānis

Alvis Hermanis ir mākslinieks nevis karotājs , tāpēc par ātomieroču lietošanu ( un ražošanu ) tas

nav nopietni . Raksts ir tendenciozs - tauta gaida no valdības izlēmīgu rīcību - viens politizēts

advokāts gaida ASV ieroču masveida iepirkšanu , ieskaitot ātombumbas . Latvijai vajag vairāk

militāro tehniku , nevis gatavot vienkāršus ieroču nesējus . Latviešu nacisms komentāros ir bezgalīgs . Pēc šādiem komentāriem , Krievijai iebrukot Latvijā sāksies etnisko grupu pilsoņu karš .

Vakar, 14:05 Atbildēt
ir tāds

Etnisko grupu pilsoņu karš nesāksies, jo lielākie nacionāļi kuri šeit sevi izceļ kā vienīgos pareizos būs pirmie kuri sagaidīs Krievijas karaspēku, lai ātrāk apliecinātu savu lojalitāti tiem. Šī suga bez saimnieka nespēj iztikt.

Vakar, 16:14 Atbildēt
Juris

Gribētos, lai Tev nav taisnība, bet tomēr labāk nosaukt lietas īstajos vārdos... nacisms ir ļoti ieņēmies ļaužu prātos.

Un tas tik ļoti groteskās formās laužas uz āru, ka rodas iespaids - visi aptrakuši un cenšas pēc iespējas darīt visu, lai krievu propagandisti var mierīgi gulēt. Un brīžiem pamosties, lai ar copy-paste pa tiešo pārceltu "Baltijas tīģeru" tekstus savos propagandas failos.

Nesaprotu, kāpēc tik ļoti vajag palīdzēt ar pretiniekam?

Vakar, 15:23 Atbildēt
ir tāds

Kurš gan cits, ja ne viņi? Kādam taču tas ir jādara! Ja to nedarām mēs ar tevi, tad kādam tas ir jādara. Tad nu šie nacionāļi velk šo savu baļķi, lai Krievijas mēdijiem būtu par ko runāt un rakstīt. Vai tad nē tā kolēģi?

Vakar, 16:20 Atbildēt

Komentēt