Komentāri: Vai pēc desmit gadiem braukāsim ar ķīniešu elektroauto?

Aivars Strods

Tikai galīgi propagandas nozombētajiem nav skaidrs, ka akumulatorauto ir strupceļa tehnoloģija. Tiek izniekoti retzemju metāli, saķēzot vidi ap to ieguves vietām, nodarbināti vergi un bērni, lielākā daļa elektroenerģijas tiek iegūta netīrajās ogļu spēkstacijās, energijas zudumi pārvdes līnijās un uzlādē ir milzīgi. Autoražotāji ir ieguldījušies šajā strupceļa tehnoloģijā un lobē tās uzspiešanu Pasaulei. Cita izskaidrojuma šim Amoka skrējienam nav.

10.jūl 2023 Atbildēt
Marcis Dzelme

ES neatsakas no 2035. gada ir iekdezes dzinejiem un bus tikai sintetiska degviela un zalas udenradis un biometanols un 2035 gada ES neviens ar oglem nekurinas

10.jūl 2023 Atbildēt
skeptiķis

Mārcīt, viss, ko tu raksti, ir pilnīgi buļļa sūdi un šizofrēniskas fantāzijas. Un turklāt līdz 2035. gadam vispirms ir jānodzīvo. Neviens nevar garantēt, ka 2035. gadā Eiropas Savienība vēl pastāvēs kā funkcionēt spējīga savienība.

10.jūl 2023 Atbildēt
skeptiķis

Pec desmit gadiem joprojām brauksim ar automobiļiem ar vecajiem labajiem iekšdedzes motoriem, jo būs noskaidrojies, ka kaitējums, ko videi nodara, piemēram, elektroauto akumulatori, ir nesalīdzināmi lielāks. Jau tagad ir zināms, ka elektrisko automobiļu piemērotība remontēšanai ir ārkārtīgi zema; remonta infrastruktūras un paša remonta izmaksas daudzkārt pārsniedz attiecīgās benzīna un dīzeļmotoru automobiļu remonta izmaksas. Un tie ir tikai daži no argumentiem.

10.jūl 2023 Atbildēt
Marcis Dzelme

un nedris te neta pidars..

10.jūl 2023 Atbildēt
skeptiķis atbilde Marcis Dzelme

Tava gānīšanās nozīmē to, ka tev nav argumentu.

10.jūl 2023 Atbildēt
Raimonds Steinbergs

Es noteikti nebraukšu ne ar vienu elektro auto tad labāk sēžos zaparožicā.

11.jūl 2023 Atbildēt
Vitalijs

Ja cilveeki pretosies shitam murgam,-tad varbuut i nebrauksim!!!

11.jūl 2023 Atbildēt

Komentēt