Komentāri: Lietuvieši lemj no "Rail Baltica" būvēt atzaru uz Klaipēdu

ir tāds

Leiši kā vienmēr māk sev gūt labumu. Apsveicami izmanīga tauta! Loģiski, ja maksā, tad vismaz lai ir kāds labums, kamēr Latvijai tas būs rotaļlietiņa dažiem ierēdņiem kuri būs uzvārījušies kamēr mēs būsim samaksājuši par bezjēdzīgu dzelzceļu. Re leiši pat uz Ukrainas kara spēj sev gūt labumu, dabūja Ukrainas graudus. Viņiem tagad ostas plusā, kamēr mēs par ostām jau vairs pat nerunājam, jo nav jau ko pārvadāt. Vispirms RB tika prezentēts kā Latvijas veiksmes stāsts, tad pārmetās uz zaļo kursu, lūk būšot elektrovilcieni, brauksim zaļi, tagad jau kādi šļupsti par kara ceļu, par tehnikas piegādi utt., kas būs nākamais. Ar šādu projekta virzību kā šodien tad kad slavenais RB būs gatavs nebūs neviena kas ar to brauks. Visi darbaspējīgie būs izbraukuši, pensionāri izmiruši, tikai uz dzelzceļa sliedēm vientuļi stāvēs valdības vīri un sievas un raudzīsies gaišajā nākotnē. Raudzīsies pēc sastāviem ar militāro tehniku kura nāks tos aizstāvēt, jo pašiem vairs nebūs ne kam, ne ko aizstāvēt.

26.jun Atbildēt
Valdis

Aizmirsi savus komentārus citos rakstos par RB?

Izrādās, ka nebūt tik nevajadzīgs tas nav.

P.S. Metodiskās norādes "Latvijā viss slikti" tiek ievērotas.

26.jun Atbildēt
ir tāds

Valdiņ, ko tad citu es būtu teicis? To pašu, ko tagad! Tikai tev gan ļoti tīk sagrozīt faktus. Jā es piekrītu, Lietuvai šis projekts ir izdevīgs un tieši tāpēc, ka tas tiem ir izdevīgs, tāpēc tie no Kauņas 200 km. būvēs līniju uz Klaipēdas ostu. Malači, pareizi dara, redz kur ir jēga. Tikai izstāsti man, kāda jēga no šī dzelzceļa būs Latvijai? Mums arī nav paredzēts, ka dzelzceļš varētu būt savienots ar ostu. Un pareizi, kam mums to vajag. Vienīgie kam bija vajadzīgas mūsu ostas, bija Krievija. Ģeogrāfiski tā esam iekārtoti, ka atrodamies kur atrodamies un savu ģeogrāfisko stāvokli mainīt nevaram, lai kā tu to gribētu.

Salīdzinājumam: RB piedāvā nākotnē aizvest no Rīgas uz Tallinu par 34 eirīšiem pa 2 h. un tad varbūt, jo kādas būs cenas kad šis dzelceļš tiks uzbūvēts nav zināms, kamēr šodien varu ar autobusu aizbraukt uz Tallinu pa 12 eirīšiem 4.5 h. ceļā un esmu galā. Vai pats bieži brauc uz Lietuvu, Poliju, Igauniju? Vai zini daudz tādus kuri to dara? Vai tev daudz paziņu kuri gaida, kad būs vilciens, lai kur aizbrauktu? Vai kādam tagad ir problēmas?

Klausies, tu politizētais ampli, cita vārda man nav ko par tevi teikt! Vai tev šķiet, ka man būtu jāslavē visu ko dara mūsu valdība! Man atšķirībā no tevis ir savs viedoklis un ne tu man norādīsi kā man būs jādomā. Padomju laikos no tevis būtu iznācis lielisks partorgs, mēle gara, smadzeņu nav, ideāls autoritatīva režīma pilsonis, kurš nedomā un tikai slavē valdošo kliķi!

26.jun Atbildēt
Valdis

Es jau tev esmu atbildējis iepriekšējos rakstos. Divreiz kuram katram muļķim izskaidrot netaisos.

Protams, tiem, kuri sapņo par mūžīgo mīlu ar krieviju, šis projekts nav vajadzīgs.

26.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Valdiņ, gudrs tu neesi. Neviens tev ne ar vienu neliek mīlēties, tikai tādi sazombēti cilvēciņi kā tu nezina, ka tagadējā Latvijas teritorija vairāk kā divi tūkstoši gadu ir bijusi kā tilts starp rietumiem un austrumiem. Kas mums ir? Vienīgais kas mums ir ir mūsu ģeogrāfiskais stāvoklis kurš mums ir jāizmanto un mums nav ne jākaro, ne jābučojas, ne ar austrumiem, ne rietumiem mums tie abi ir jāizmanto savā labā, kā to tūkstošiem gadu darīja mūsu senči, īpaši jau Daugavas lībieši kuri uz to bija īpaši naski! Bet tev to nesaprast. Bet tas liriskai atkāpei. Pilnīgi tev piekrītu, nevajag divreiz kuram katram muļķim izskaidrot nevajag! Tu to izdari vienreiz un izskaidro man. Jo tu nespēji nosaukt nevienu nopietnu argumentu kāpēc man būtu jāiestājas par RB, bija tikai kādi šļupsti par taviem draugiem troļļiem un ko tādu, bet nebija neviena argumenta. Ja tu tā iestājies par RB, tātad tu laikam zini kāpēc un liec galdā argumentus un ar faktiem nevis nemitīgu apstrīdēšanu, tai skaitā iepriekšējos rakstos minētu faktu neargumentētu noliegumu un savu brāļu trollīšu piesaukšanu. Tie draudziņ nav argumenti. Ja tev nav argumentu, kādreiz der paklusēt, lai neizrādītos par pamuļķi.

26.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Ja neesi lasījis manus komentārus, tad atgādināšu vēlreiz.

RB ir nevis ekonomisks, bet gan politisks projekts, viens no tehniskajiem elementiem, lai atdalītu mežoņus no civilizētās pasaules.

Kad mežoņi nokāps no koka, tad varbūt arī būs šeit tilts starp "austrumiem" un rietumiem.

Tikai tad vagonus pārliks uz citām asīm vairāk uz rietumiem.

Tavi argumenti pilni ar visādiem nez no kurienes sagrābstītiem skaitļiem, taču doma viena- Latvija-slikti, krievija-labi.

Bet RB uzcels, lai cik jūs trollīši šeit arī nerietu.

26.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Lasot tavus komentārus, man šķiet, ka tu no koka nekad nenokāpsi. Ja tas ir politisks projekts, kā tev tīk apgalvot, tad lūdzu karogs tev un valdošajai kliķei rokās un apmaksājiet šo projektu no savas kabatiņas.

Redzi saskaņā ar Tezaura teikto: trollis ir: Skandināvu ticējumos, folklorā — pārdabiska mežu, kalnu būtne (piemēram, milža, pundura, raganas veidolā).

Interneta trollis — persona, kas sēj nesaskaņas tiešsaites sarunās, publicējot aplamus, muļķīgus, diskusijai neatbilstošus ziņojumus ar tīšu nodomu provocēt citus lasītājus vai citādi traucēt normālu diskusiju.

Viss kā par tevi!

Atceries: tieši tu apgalvo, ne es, ne cits to nav teicis, tikai tu, ka es oponēju nez no kurienes sagrābstītiem skaitļiem un tikai tieši tu vienīgais šeit apgalvo, ka Latvija-slikti, Krievija-labi. Ja tu nelasi šeit rakstītās ziņas tava problēma. Skaitļus ņemu no šajā portālā publicētajiem rakstiem, jeb tu savā melīgumā arī to noliegsi? Tu esi mazs, melīgs un ļoti nožēlojams RB lobija trollēns!

Nezinu, vai RB uzcels, jeb nē, to redzēsim, tikai tev trollīti, lai arī kā tu šeit nerietu neviens neko neprasīs. Agrāk tādus kā tu sauca par derīgiem idiotiem, tagad par trollēniem, bet lietas būtību tas nemaina. Neviena argumenta tev nav, ir tikai emocijām bagāta rupjība, vairāk nekas. Redzi, ja esi mazohists, tā ir tava problēma. Es labāk dzīvoju bagātā valsts kura ir kā tilts starp austrumiem un rietumiem, kā nabadzīgā Eiropas nomalē no kurienes cilvēki vienkārši no laimes emigrē prom. Jeb tu teiksi, ka tā nav? Mani uztrauc kā izdzīvot pašam, kā ir maniem bērniem un mazbērniem, kā tiem izdzīvot un mani neinteresē ko tu kā mežonis no koka tur ļurini. Kā rāda aptaujas, ar dzīvi Latvijā apmierināti ir tikai 14% iedzīvotāju. Tas tev šķiet normāli? Bet šķiet, ka tu tūlīt teiksi, ka tā būt nevar, jo tas neiekļaujas tavā laimes zemes konceptā.

27.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Norādi kaut vai vienu saiti uz taviem skaitlīšiem, piemēram, par tiem 14%.

27.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Vispirms iemācies darboties ar gugļu māti! Interesanti, bet šķiet tu patiesi esi apdalīts, ja domā, ka es kur ko izlasu un lasu es daudz un ne tikai internetā, tai skaitā arī žurnālus un grāmatas kuras izskatās tev ir svešas, man viss ir jāatceras kur un ko esmu lasījis. Te nav kāds pētniecisks darbs, lai būtu jāliek atsauces. Intereses pēc es tos skaitlīšus internetā atradu. Bet tu lūdzu pamācies darboties ar gugļu māti un meklē pats. Ja neproti, atvaino, nevaru līdzēt! Pamēģini varbūt arī ko atrast izdosies nevis tikai visu apstrīdēt. Lai ko apstrīdētu arī ir jāliek pretī citi skaitļi, ko tu draudziņ neesi izdarījis, tikai visu apšaubi, bet pats neko pretēji pierādīt nevari! Piedod, ja nespēj labāk paklusē, ar nezināšanu un muļķību nav jālielās!

27.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Es neatradu, varbūt tu, gudrīti, varētu man palīdzēt?

Skaitļu izzīšanā no pirksta ir tava pamatnodarbošanās.

P.S. Atradu, piemēram šo:

Vairākums jeb 82% Latvijas pilsoņu ir apmierināti ar savu dzīvi, liecina jaunākā "Eirobarometra" dati.

Pusgada laikā par sešiem procentpunktiem ir pieaudzis ar dzīvi kopumā apmierinātu Latvijas pilsoņu īpatsvars un par sešiem procentpunktiem samazinājies neapmierināto īpatsvars. Šāds apmierinātības ar dzīvi līmenis ir tāds pats kā vidēji Eiropā, kur 85% pilsoņu ir kopumā apmierinātu ar savu dzīvi.

27.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Pameklē valsts oficiālajos portālos, tad varēsi zīst kamēr nelabi paliek!

27.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Kuros?

27.jun Atbildēt
Guntis

Lietuviešiem posms no Polijas robežas līdz Kauņai strādās, tālākais gabals līdz Latvijai kā piedeva, to būvēs bez azarta un intereses (ja vispār būvēs).

26.jun Atbildēt
Valdis

Būvēs, būvēs.

26.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Sapņot nav kaitīgi teica Valdiņš atdodot kārtējos 95% algas nodokļos, lai varbūt kādreiz viņa sapnis par RB reiz piepildītos.

26.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Būves, būvēs, tev neprasīs.

26.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Es jau arī nesaku, ka man kāds ko prasīs. Neesmu valdošajai kliķei pietuvināts. Bet tu jau noteikti esi tik īpašs, ka tev noteikti pavaicās un, būvēs, kad tu būsi to atļāvis. Domāt tev neviens nevar aizliegt!

27.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Tas nav ne tavs, ne mans, bet gan Eiropas projekts.

Es vienkārši cenšos tev to paskaidrot.

Diemžēl no pirmās reizes nepielec.

27.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Ko nozīmē Eiropas projekts? Šajā projektā ir paredzēts tikai neliels Eiropas līdzfinansējums un lēmumu par dzelzceļa būvi pieņēma Latvija. Esi tik laipns un izlasi "Rail Baltica projekta īstenošanas likumu", tajā teikts: "nacionālo interešu objekts", vārda Eiropas projekts tur nav. Pirms ļurini, noskaidro ko tu ļurini. Bet šķiet tev patīk tēlot muļķi un censties pierādīt, ka balts nav balts, bet ir rūtaini strīpains. Tās tavas tiesības. Teikt jau vari visu ko, tikai nevajag domāt, ka visi ir idioti kuri neko nevar atrast un izlasīt internetā. Zini, atklāšu tev milzīgu patiesību- svarīgākais nav mācīties lasīt un rakstīt, svarīgākais ir iemācīties domāt. Tev vēl ir uz ko tiekties.

27.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Tas ir Eiropas projekts. Kaut vai tāpēc, ka tur ir iesaistītas vismaz piecas Eiropas valstis un tam ir piešķirts Eiropas finansējums. Loģiski, ka par savu teritoriju atbild katra valsts. ES ir NEATKARĪGU valstu savienība. Savu daļu Latvija realizē pati, pati nosaka statusu, finansējumu, ja vajag, pieņem arī atiecīgos likumus.

Tikai tādi kā tu, izlasot frāzi "nacionālo interešu objekts" uzreiz izdari savus "secinājumus". Tos pat nebūtu vērts komentēt, ja diskusijās nepiedalītos citi, vismaz zinās, kas tu par fruktu.

Starp citu, kur ir kāda saite par taviem 14%?

No vidējā pirksta izzīdi?

27.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Zini draudziņ, nezinu no kurienes tu ko zīd, bet, ja esi tik smagi aprobežots, ka nespēj gugļu mātē ko atrast neko tad nākas zīst nezinu gan no kuras vietas, tev to labāk zināt. Zini par to suverēno valstu savienību labi mani smīdini. Izkopēju īpaši tev no LPSR konstitūcijas "1. pants. Latvijas Padomju Sociālistiskā Republika ir suverēna sociālistiska valsts, kas izveidota, lai īstenotu latviešu nācijas pašnoteikšanās tiesības un aizsargātu visu republikas pilsoņu intereses.

Latvijas Padomju Sociālistiskās Republikas teritorija ir neatņemama un neaizskarama vēsturiska latviešu nācijas un valsts rašanās vieta, vienīgā vieta pasaulē, kur latviešu nācija var pilnā mērā realizēt tās tiesības uz savu valstiskumu, netraucēti attīstīt latviešu valodu, nacionālo kultūru un ekonomiku.

2. pants. Visa vara Latvijas Padomju Sociālistiskajā Republikā pieder tautai, ko veido visu republikas pilsoņu kopums.

Neierobežotā tautas vara aptver visas valsts un sabiedrības dzīves sfēras. Tautas griba ir Latvijas PSR likumdošanas, izpildu un tiesas varas pamats. Latvijas PSR pilsoņi realizē valsts varu tieši vai ar pārstāvības orgānu starpniecību. Tātad PSRS mēs bijām suverēnu valstu savienībā. Lasi LPSR Konstitūciju, tur tā rakstīts. Ne jau es to izdomāju. Tagad atkal savienībā. Bez tam jeb kurai suverēnai valstij kā tev tīk uzsvērt ir tiesības atteikties no šāda projekta un neviens suverēnai valstij neko nevar uzspiest. Jeb tu gribi teikt, ka suverenitāte ir kā LPSR? Bet šķiet tieši to tu visulaiku centies pierādīt, kaut pats nejēdz ko runā un runā sev par sliktu. Tādu ampli kā tevi var pameklēt, ir par ko pasmaidīt!

27.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Tā tas ir, bet tavs pēdējais komentārs ir klajā pretrunā ar visiem iepriekšējiem.

Visiem ir tiesības, arī tavai mīļajai LPSR, taču tas nenozīmē to, ka tas NAV Eiropas projekts.

27.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Pastāsti ar ko tavs Eiro projekts ir tik īpašs? Katrai suverēnai valstij ir tiesības to pieņemt vai noraidīt! Tu vari braukt uz Briseli pēc kāpostiem, tas lietas būtību nemainīs! To, ka LPSR tev ir mīļa saki tu ar ko tevi apsveicu!

27.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Tu kas slims esi ar tiem vispārīgajiem spriedelējumiem?

Ir kaut kādas tiesības?

Latvija ir kaut ko noraidījusi, vai pieņēmusi?

Tu kādreiz arī lasi manus komentārus? Kur es esmu teicis, ka LPSR man mīļa, to saki tu, bez kādiem argumentiem, ja par argumentu nevar uzskatīt vidējā pirksta zīšanu.

Nemāci mani kur man braukt un ko darīt.

Labāk tomēr parādi, kur tu izzīdi tos 14%, tikai, lūdzu, bez "googlēm" un "portāliem".

27.jun Atbildēt
Arturs Ozols

Mani tomēr interesē salīdzinoši skaitļi ! Baltijas trase - 870 km izmaksāšot 23,8 miljardus eiro ! 23,8:870 = vidēji 27,3 miljoni eiro /km ! Lietuvā - 10.23 : 392 - 26.096 miljoni eiro/km , Latvijā 9.54 : 265 - 36 miljoni /eiro/km !? Igaunijā - 4.03: 213 -= 18,92 miljoni eiro/km ! Kas tie par brīnumiem ,kādi klinšu tuneļi ir jāizrok Latvijā ,ja trases kilometrs būs par 17 miljoniem eiro DĀRGĀKS nekā Igaunijā un par 9,9 miljoniem eiro dārgāks nekā Lietuvā ? Ir gan arī Rīgas brīnums 2,6 km centrā ar Staciju un tiltu un pārvadiem par 888 miljoniem eiro . Tas gabaliņš no Lāčplēša ielas līdz Daugavas kreisajam krastam maksās 341 miljonu kilometrā, protams, ar grandiozo staciju !!! Pagaidām gan nezinu cik jaunajās cenās izmaksās lidostas estakāde ,stacija un viss tas loks , ko gribētos redzēt !

26.jun Atbildēt
Arturs Ozols

Atradu . Rīgas stacijas līgumcena esot 567 miljoni eiro , Lidostas stacija uz estakādes - 250 miljoni .

26.jun Atbildēt
Kalamburs

Artur, Latvija ir unikāla zeme - te ir neizbrienamākie purvi (ja runa ir par robežas žoga būvi), te ir unikāla augsne un klimatiskie apstākļi, kādu nav nekur pasaulē. Tādēļ arī viss ko būvē par tā saucamo valsts vai eiropas naudu, ir ievērojami dārgāks nekā jebkur pasaulē.

Principā jau visi to zin, tikai knariņš un daiļpļūtis no SM neko nekad nav dzirdējuši, nav bijuši informēti un vispār - tikai vakardien no plaukta novēlās.

26.jun Atbildēt
Arturs Ozols

Par klinšu tuneļiem izteicos apzināti , jo MI meklētājs par dzelzceļu būves izmaksām Eiropā raksta ,ka Šveicē kalnu tuneļa 1km esot izmaksājis vidēji 37 miljonus eiro/km !!!

26.jun Atbildēt
Arturs Ozols

Pērn par 250,1 miljonu eiro ekspluatācijā nodeva Ķekavas apvedceļu . Viens kilometrs tur izmaksājis 1,23 miljonus eiro . Interesanti ,kāpēc trase uz Eiropu jāliek uz sliedēm ,ja liekot uz autoasīm ceļa kilometru var uzbūvēt 29 REIZES lētāk !!!

26.jun Atbildēt
ir tāds

Vienkārši mans draugs, vienkārši. Ķekavas apvadceļš ir privātās un publiskās partnerības projekts. Un, ja iesaistīta ir privāta nauda, tad ar matemātiku viss ok. Bez tam kā raksta DB, tad projekta izmaksas bija (mīnuss) -15 000 000. Vai nav dīvaini? Bet tikko ir ES projekts, tā izmaksas aug kā rauga mīkla siltumā. Tikai vispirms gribētu dzirdēt ne tikai par izmaksām, bet ekonomisko pamatojumu šādai dzelzceļa līnijai. To neviens nav spējis uzrādīt, ir kas līdzīgs tādai piesegšanās ar vīģes lapu, lokās kā zuši uz pannas tikai neko pārliecinošu pateikt nevar. Brīžumis atgādina padomju kino kadrus kā padomija rūpējās par darbaļaužu labklājību un būvē visu ko. Tas protams bija smieklīgi, tikai skumjākais, ka tur taisnības bija vairāk kā stāstos par laimes vilcienu kurš mūs vedīs uz laimīgo Eiropu un kurus mums te mēģina iestāstīt.

26.jun Atbildēt
Valdis

Ozol, kāpēc vispār ir vajadzīgs dzelzceļš?

Pasēdi kādu dienu in paštuko.

26.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Valdiņ! Kāds bija dzelzceļa tīkls 1920-90 gadā un arī tad likvidēja dzelzceļa līnijas. Kāpēc tā tika darīts? Pasēdi kādu dienu, aizej kādam pavaicā, kāpēc? Vispirms, dzelzceļam ir nozīme, ja tas ir tīkls, ne viena super dārga līnija. Tagad pastāsti. Vispirms RB tika prezentēts kā super puper projekts kurš valstij dos bezmaksas dzelzceļu un vēl papildus līdzekļus. Tad šis sauklis pazuda, jo izrādījās, ka nevis ienākumus, bet fantastiskus zaudējumus. Tālāk sekoja stāsts par zaļo vilcienu, CO izmešiem un visu citu. Tad tas pazuda, tagad ir trešā pasaka par militārajiem sastāviem no Eiropas. Vai tiešām te kāds pa 500 vagoniem militāru kravu katru dienu uz Latviju vedīs, ka tas vitāli tik nepieciešams un par tādu neadekvātu naudu? Kāda būs nākamā pasaka. Bija skaista pasaka par kopēju AES Lietuvā kuru būvēs visas trīs Baltijas valstis kopā. Valdiņ, kur ir? Bija pasaka par SG termināli Kuivižos vai Salacgrīvā visām trim Baltijas valstīm. Valdiņ, kur ir? Es kaut ko nezinu, varbūt, jau uzcelts un viss darbojas uz pilnu jaudu, tikai es kā tāds malēnietis, neko nezinu?

26.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Tev kas, personības dubultošanās?

Tu esi arī Ozols?

26.jun Atbildēt
Dainis

Tev draugs kaut kas ar matemātiku tur neklapē. Iznāk ka Ķekavas apvedceļš ir 200 km garumā? Vai arī varbūt ir kļūda par vienu skaitli komatā? tad tā lieta iznāk "tikai" ap 3x lētāka.

26.jun Atbildēt
braucosais

Kādam ir jābūt noslogojumam lai šis pasākums nosegtu uzturēšanas izmaksas un tad parunāsim par azņemtie naudas kalniem

26.jun Atbildēt
Jānis

Nez kāpēc es šitajiem biznesmeņiem nejūtu līdzi ne psr saliektu kapeiku?

28.jun Atbildēt

Komentēt