"Coca-Cola" aptur reklāmas sociālajos medijos

© AFP/Scanpix/Leta

 ASV bezalkoholisko dzērienu rūpniecības uzņēmums "The Coca-Cola Company" piektdien paziņoja, ka tas uz vismaz 30 dienām apturēs savas reklāmas sociālajos medijos, kamēr tie pienācīgi neapkaro rasistisku saturu savās plaformās.

"Rasismam nav vietas pasaulē, un rasismam nav vietas sociālajos medijos," īsā paziņojumā sacīja uzņēmumuma vadītājs Džeimss Kvinsijs.

Viņš sacīja, ka sociālo mediju uzņēmumiem ir jānodrošina "lielāka atbildība un caurskatāmība".

"Coca-Cola" izmantos šo pauzi "mūsu reklāmas politikas izvērtēšanai, lai noteiktu, vai ir vajadzīga [tās] pārskatīšana", teica Kvinsijs.

Uzņēmums paziņoja raidsabiedrībai CNBC, ka šis reklamēšanās "pārtraukums" nenozīmē pievienošanos kustībai, kuru pagājušonedēļ uzsāka afroamerikāņu un pilsoniskās sabiedrības organizācijas.

Šī koalīcija, starp kuras dalībniekiem ir Nacionālā asociācija par melnādaino emancipāciju (NAACP), ir aicinājusi uzņēmumus izbeigt reklamēšanos sociālajā tīklā "Facebook", izmantojot mirkļbirku #StopHateForProfit.

Lielbritānijas un Nīderlandes patēriņa preču uzņēmums "Unilever" piektdien paziņoja, ka līdz gada beigām aptur reklamēšanos sociālajos tīklos "Facebook", "Twitter" un "Instagram" Savienotajās Valstīs ''polarizēta vēlēšanu perioda" dēļ.

"Unilever" pievienojās vairākiem zīmoliem, kas nolēmuši apturēt reklamēšanos "Facebook", uzskatot, ka šis sociālo tīklu milzis nav pietiekami apkarojis naida runu un kūdīšanu uz vardarbību.

"Facebook" piektdien paziņoja, ka aizliegs "plašākas kategorijas naidīgu saturu" reklāmās savā platformā.

Pasaulē

Jaunā pētījumā atklāts, ka gaisa cepšanas iekārtas, kas tirgū pieejamas ar anglisko nosaukumu “airfryer”, izdala tikai nelielu daļu no iekštelpu gaisa piesārņotājiem, ko rada citas gatavošanas metodes, piemēram, cepšana uz pannas.

Svarīgākais