Asadovs žurnālistiem pastāstīja par to, kas notika uz lidmašīnas klāj brīdī, kad piloti veltīgi mēģināja laineri nosēdināt Groznijā.
Pēc Asadova teiktā, lidmašīna saņēmusi triecienu pēc trešā neveiksmīgā mēģinājuma nosēsties. Trieciens bijis no ārpuses.
Tieši tajā brīdī, kad pilots bija nolēmis lidot uz tuvāko lidostu, “no lidmašīnas ārpuses atskanēja dīvaina skaņa”. Asadovs un viņa kolēģe Aidana Rahimli izgāja salonā, lai nomierinātu pasažierus, kuru vidū sākās panika.
“Mierinājām pasažierus, sakot, ka uztraukumam nav pamata, ka viss kārtībā, ieņemiet vietas, piesprādzējieties. Tajā brīdī sajutām triecienu un es tiku ievainots. Es paņēmu dvieli un apsēju ar to roku, cik vien cieši varēju. Aidana man palīdzēja. Mēs turpinājām lidojumu," stāstīja Asadovs.
Pēc viņa teiktā, pilots sākumā bija nolēmis lidmašīnu nosēdināt ūdenī, bet pēc tam domas mainīja, nolemjot gaisa kuģi nosēdināt uz zemes, jo bija traucēta lidmašīnas dzinēja darbība: “Ja mēs mēģinātu nosēsties uz ūdens, lidmašīnu vienkārši saplēstu gabalos.
Asadovs versiju ar skābekļa balona sprādzienu lidmašīnā nosauca par pilnīgi nepamatotu. “Tā nav taisnība. Ja kaut kas būtu noticis ar skābekļa tvertni, lidmašīna būtu saplēsta gabalos. Arī informācija, ka uz kuģa ievests gāzes balons, ir nepatiesa. Iekāpjot tiek pārbaudīti visi pasažieri, nav iespējams kaut ko ienest. Šī traģēdija notika ārējas ietekmes rezultātā uz lidmašīnu."