"AirBaltic" paziņojums kāda reisa pasažieriem izsauc viedokļu vētru soctīklos

© Kaspars Krafts/MN

"Lidmašīna strādā līdzīgi kā dators, un mēs mēģināsim tagad restartēt lidmašīnu, kas nozīmē, ka salonā apgaismojums pilnībā tiks izslēgts uz divām trijām minūtēm," pirms pacelšanās gaisā šādu paziņojumu uzklausīja kāda "airBaltic" reisa pasažieri.

"Mēs mēģināsim startēt dzinējus un skatīsimies, vai lidmašīnu sistēmu restarts ir palīdzējis novērt šo kļūmīgo indikāciju. Ja tā vairs neuzrādīsies, dosimies ceļā uz Rīgu. Ja parādīsies, lidojums būs jāatceļ," ziņoja apkalpe.

"Pēc šī paziņojuma tā savādi bija lidot visu lidojuma laiku," vietnē "Facebook" raksta Slepenais pircējs.

Komentāros cilvēki gan norāda, ka, viņuprāt, labāk lai uzņēmums stāsta, kas notiek ar lidmašīnu, nevis klusē, liekot pasažieriem būt neziņā.

Alvis: Kad neko nesaka, tad daudzi šūmējās, jo gan jau melojot vai ko slēpjot. Kad izstāsta visu kā ir, arī tad nav ok, jo par daudz informācijas.

Kristaps:

Kas tur īpašs? Jebkurš dators ik pa laikam jāpārstartē.
Ļoti labi visu nokomunicēja.
Stefans: Laba, profesionāla komunikācija.
Aidis: Forši, ka tā izstāsta. Ļoti novērtēju
Beshenij: Galevais, lai restartē uz zemes, nevis gaisā.

Svarīgākais