Sociālos tīklos strauju popularitāti guvis kāds video ieraksts, kurā stāstīts, ka jāizvairās no preču iegādes, kur uz iepakojuma attēlota varde, vēsta "Bez Tabu".
Veikala pārstāve norāda, ka produkti ar starptautiski atzītiem marķējumiem var būt nedaudz dārgāki par līdzvērtīgiem produktiem, taču, tos iegādājoties, pircējs atbalsta cīņu par labāku pasauli un mūsu nākotni.
"Zaļā varde uz iepakojuma nozīmē, ka izejvielas produktam ir augušas, novāktas, pārstrādātas gatavos produktos ar daudz lielāku atbildību pret vidi, pret resursiem. Šī atbildīgā rīcība tiek kontrolēta. Nevar vienkārši izdomāt un uz iepakojuma uzlikt zaļo vardīti. Informācija, ka šajos produktos tiek likts varžu kaulu pulveris, ir maldīga. Kurš ražotājs, tirgotājs iedomātos kaut ko tādu darīt? Pirmkārt, kaut ko tādu likt savos produktos. Otrkārt, vēl ar to lielīties un to attēlot uz savas etiķetes? Šī zīme apliecina tirgotāja, ražotāja, audzētāja godprātīgu attieksmi pret vidi, cilvēkiem," skaidro Antra Birzule, “Lidl” pārstāve.