"Radusies jauna bomžu kategorija. Elektro āksti"; kāds elektroauto kļūst par soctīklu apspriešanas objektu

© Depositphotos

Latvijā pagājušajā gadā reģistrēti 1258 jauni elektroauto, kas ir par 22,5% mazāk nekā 2023. gadā, aģentūru LETA informēja Auto asociācijas pārstāvji.

Tādējādi 2024. gadā Latvijā jauno elektroauto reģistrācija veidoja 7,3% no kopējā reģistrētā jauno vieglo pasažieru automobiļu skaita, salīdzinot ar 8,8% 2023. gadā.

Auto asociācijas valdes priekšsēdētājs un Saeimas deputāts Andris Kulbergs (AS) norāda, ka elektroauto pērn piedzīvoja pirmo kritumu, kopš tie tika nopietni piedāvāti tirgū no 2018. gada.

Latvijā 2023. gadā tika reģistrēti 1624 jauni elektroauto, 2022. gadā - 1068 elektroauto, 2021. gadā - 413, 2020. gadā - 307, 2019. gadā - 88, 2018. gadā - 73.

Kāds elektroauto izpelnījies īpašu uzmanību...

"Mūsdienās ir radusies jauna bomžu kategorija, kuriem nav privātmājas, ir elektroauto, un kas stāv ar nevis pastieptu roku, bet kontaktdakšu un vada gabalu, lūdzot iedot iespēju kaut kur iespraust," vietnē "X" fotogrāfiju ar elektraoauto komentē Rabarbarzs.

Andris: Šķiet, āksts esi tu pats. Kāpēc lai es pie sava, paša apmaksāta strāvas avota nelādētu savu auto!

DM: Tīri praktiski, legāli šo izdarīt diez vai ir iespējams, vēl jo vairāk Rīgā. Tā kaste var piederēt viņam, ja šī ir viņa zeme, kas diez vai ir patiesība. Tur tak nenormāli daudz būtu jāformē saskaņojumi, kurus no pašvaldības un valsts iestādēm viņš noteikti nedabūtu.

Valdis: Tagad elektrozādzības no publiskiem tīkliem ir normāla parādība?

Juris: Ne ST, ne "Rīgas gaismas" apzīmējumus nemana uz tās kastes. Visticamāk, privāta.

Kristaps: Tik tālu esam tikuši ar zaļo padarīšanu.

Emuārs: Vienības gatvē redzēju šo pirms kāda gada. Kāda vaina, viss normāli - gribat zaļo, saņemiet zaļo!

Svarīgākais