Kāds pacients sūdzas, ka Jelgavas pilsētas slimnīcas darbiniekiem esot "nospļauties uz parastajiem mirstīgajiem".
Portālā "sudzibas.lv" pacients raksta, ka viņam nācās ar mokās atgriezties mājās no slimnīcas, kur palīdzība tā arī netika sniegta.
"Otro mēnesi ārstējos no sāpēm kreisajā kājā, katru dienu braucu uz dienas stacionāru. Kāja sāp šausmīgi, sevišķi naktīs. Un vienu nakti sāpes bija tādas, ka nolēmu aiziet uz slimnīcu (dzīvoju netālu) . Atnākot uz uzņemšanu, visu paskaidroju ar cerību, ka man nu vismaz uztaisīs kādu poti, lai noņemtu sāpes. Tā vietā klausījos lekciju par savu nekaunību, ka varu ievelties slimnīcā četros no rīta, un ārsts mani nepieņemšot, jo ir ļoti aizņemts savā nodaļā (laikam saldi gulēja). Tā es ar mokām atgriezos mājās. Lai sagaidītu pl.10:00 un tiktu pie sava ārsta. Gribu pateikt lielu "paldies" darbiniekiem un tam dežūrārstam, un novēlēt viņiem visu to "labāko"," pauda pacients.
Tikmēr komentāros viņš saņēma kritiku, ka par sāpēm naktīs bija jāpastāsta ārstējošajam ārstam, nevis jāierodas slimnīcā nakts vidū.
"Ārstējošajam ārstam par nakts sāpēm nestāstīji? Izlēmi šo faktu, nakts vidū, darīt zināmu dežūrējošās internistam Jelgavas slimnīcā? Flebologi un algologi strādā dienas darbu. Naktī nav pieejami. Pie tam, kurš uzņemsies atbildību laist jelkādas zāles cilvēkam, kuru redz pirmo reizi dzīvē? Blaknes, alerģijas... Tev bija jādodas uz diennakts aptieku RAF vai kur nu tā atvērta un jāpērk tie analgetiki, kas nu tur pieejami. Un nākamajā dienā jākonsultējas ar savu ģimenes ārstu vai ārstējošo ārstu par šādu situāciju un lietojamajiem medikamentiem," teikts komentārā.
Jāpiebilst, ka pacienti ik pa laikam sūdzas par attieksmi Latvijas slimnīcās. Tā, piemēram, nesen rakstījām, ka tēvs sašutis par attieksmi pret bērnu Aizkraukles slimnīcā, kad bērnam nedeva ēst, tikai brokastis.