Komentāri: Pasažiere uzskata, ka "airBaltic" dēļ pamatīgi piekrāpta [papildināts]

Acidum

Maskava bij aizslēgta, atslēga bij nolauzta. Tu par pandēmiju neko neesi dzirdējusi, gribi sūdzēties, uzraksti konkrētus datumus, ne jau 2 dienas pēc biļešu iegādes 18. septembrī pēkšņi saņēmi kurvīti.

23.sep 2020 Atbildēt
Artis

Airbaltic - šmucīga kompānija, liekuļu bars. Reiz Airbaltic neielaida lidmašīnā mūsu 5 cilvēku grupu, kā vēlāk izrādījās, paši nezināja ielidošanas noteikumus Kirgīzijā. Pēc tam arī lidojuma biļetēm iztērēto naudu neatmaksāja un mēnešiem ilgi atrunājās kamēr nospļāvos uz viņiem. Tur viņiem toreiz bija tāds pielīdēja tipa glumais un cietsirdīgais darbonis Jānis Vanags, kurš par smalku kungu uzdodās, bet reāli kopā ar Airbaltic mani apzaga par ap € 4000, kad 5 cilvēki, tai skaitā arī bērni, netikām ielaisti lidojumam. Tas ir viens riktīgs demagogs un šmucīgs cilvēks, tas J.Vanags un negribās ticēt, ka viņa vietā atnākušie būs citādi, jo Tas ir Airbaltic stils – turēties pie savas „taisnīgās” naudas un izžņaugt pasažieri pa max.

24.sep 2020 Atbildēt
Viesturs Pumpurs

Drāzt vairāk to Air Baltic, kamēr paliks pretimnākoši kā Ryanair un Wizzn

26.sep 2020 Atbildēt

Komentēt