Mālpilietei nākas pamatīgi vilties, saņemot internetā nopirkto mēteli

© Ekrānšāviņš no video/Bez Tabu

Mālpiliete Lada sevi dēvē par internetveikalu guru, jo bieži vien mēdz iepirkties dažādās interneta vietnēs. Šoreiz viņa ir šokēta par iegādāto mēteli, jo īpaši pandēmijas laikā, kad ar naudu lieki šķērdēties nevajadzētu, vēsta raidījums "Bez Tabu".

"Man patika mētelis par 55 eiro. Tas, protams, bija lietots pussezonu, bet nu izskatījās labā stāvoklī. Pēc dažām dienām saņēmu mēteli un es biju šokā- tas bija netīrs, sašūts un ar caurumiem. Man nedaudz ir sāpīgi, jo kopā ar Omnivas pakalpojumiem samaksāju 60 eiro. Nu tagad tādi laiki, kad cilvēki ir bez darba, un nevar tā rīkoties! Tā jaka patiešām ir metama ārā!" stāsta Lada.

Skatītāja sazinās arī ar pašu viltnieci Lauru, diemžēl bez rezultātiem, jo sarunā sākumā krāpniece attaisnojas, pēc tam Ladu nobloķē saziņas vietnē. Uzzināt, kāpēc šādi pārdevēja izrīkojās, tā arī nesanāca, jo vaininiece nereaģē arī uz Bez Tabu zvaniem un ziņām.

"Es viņai uzrakstīju vēlreiz zem tās citas preces, it kā gribētu tās iegādāties. Rakstīju, ka tur ir caurumi un vēlētos naudu atpakaļ. Viņa mani nobloķēja. Jā, es zināju, ka prece ir lietota, bet negaidīju, ka būs tik drausmīgā stāvoklī."

Mālpiliete ar šādu gadījumu saskaras pirmo reizi mūžā, tāpēc viņai rodas jautājums, kāpēc Facebook tirgus placis nenes nekādu atbildību, bet citās vietnēs, piemēram, Andelē Mandelē, vismaz ir iespēja izlasīt cilvēku atsauksmes un vērtējumus. Iesniedzot iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, atbild, ka fiziskām personām strīdi jārisina savā starpā vai tiesiskā ceļā.

Svarīgākais