Burgeru piegādātājs klientam pieprasa paveikt neiespējamo misiju

© Gints Ivuškāns/f64

Pavisam sarežģītā situācija nonākusi kliente, kas ar piegādi uz mājām pasūtījusi burgerus. Piegāde kavējusies un beigu beigās maltīte piegādāta pavisam atdzisusi.

Kliente pasūdzējusies, bet burgeru piegādātājs, pirms pieņemt kādus mērus un kaut kā mēģinātu atlīdzināt klientei sabojāto ēdienreizes prieku, palūdzis atsūtīt foto, kas parādītu, ka burgers tiešām ir auksts.

Ierakst platformā "X": "Pasūtīju burgeri. Kurjers kavējās. Atveda aukstu. Pieteicu boltā problēmu. Lika atsūtīt bildi. Dārgie kāzu viesi! Kā man nofočēt to burgeri tā, lai nodotu caur bildi, ka tas ir auksts?"

Komentētāji iesaka izmantot termālo kameru, kas fiksē priekšmeta temperatūru.

"Flir termālā kamera vai kas tāds. Bet vispār auksts ēdiens un mikroviļņu krāsnis ļoti labi draudzējas."

Autorei ir iebildumi un reāls attaisnojums: "Ooo jaaaa! Jo īpaši, ja tas burgerītis jau tā izmircis kā slapja zeķe + nav mikroviļņu krāsns."

"Droši vien gaidīja bildi ar burgeru, kurā iesprausts termometrs"

Salīdzinoši ar citu pieredzi, autorei pieprasītaisi foto ir nieks: "Man Bolt Food vienreiz prasīja nofotogrāfēt to, kas nav atvests "

"Trešdien redzēju Iļģuciemā bolt kurjeru kājām ejot. Tieši nodomāju, ka kādam tiks piegādāts auksts ēdiens."

Svarīgākais