Lai nu ko, bet šo no "ViVi" zvanītājs nebija gaidījis

© Dmitrijs Suļžics/MN

"ViVi" ir izgāzies pēc pilnas programmas un visās jomās, tai skaitā komunikācijā ar klientiem. Klausules nomešana "ViVi" saziņas telefonam pielika punktu cilvēku pacietībai.

Mikroblogošanas vietnē "X" nonācis vēl viens "ViVi" kauna traips: "Wow. tas tik ir

"ViVi" līmenis: piezvanīju pajautāt, kam adresēt iesniegumu par kompensāciju. Viņi nometa klausuli ar tekstu: sūdzības nepieņemam. Vienkārši nometa klausuli."
Komentāros "ViVi" atvainojas: "Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi! Ar darbiniekiem tiks veiktas pārrunas par pasažieru apkalpošanas standarta turpmāku ievērošanu. Tīmekļvietnes sadaļā “Saziņai” ir pieejama elektroniskā forma, kuru varat aizpildīt brīvā formā."
Komentētāji atgādina, ka "Pasaīeru vilciens" mājas lapā klienta izmantotā tālruņa anotācijā teikts, ka tieši šis tālruņa numurs izmantojams sūdzībām.

Svarīgākais