Iedzīvotājs šokā: Ogrē jaunieši nodzeras ar odekoloniem

© Kaspars Krafts/F64

Veikalā “Mego” Ogrē “uz urrā” dzeršanai pērk odekolonus. Iedzīvotāju satrauc, ka to iekšķīgai lietošanai iegādājas arī gados jauni cilvēki, vēsta "Bez tabu".

Gunārs stāstīja, ka veikalā “Mego” Ogrē kāds vīrietis dzeršanai vēlējies iegādāties odekolonu ar alkohola tilpumu 60%.

"Viens vīrietis, kurš, kā varēja redzēt, diezgan nopietni lietojis, mēģināja sagrabināt naudu odekolonam. Es teicu: “Aizej vismaz “plakano” paņem, es tev nopirkšu normālu alkoholu, nevis bojā sevi ar šo!” Tad viņš aizgāja pakaļ, un pārdevēja teica, ka arī bērni mēdz nākt un ko šādu pirkt. Žēl, ka tirgotājs “Mego” to apzinās un tirgo. Teorētiski nav nekas, kas aizliegtu viņiem pārdot. Tāpat kā savulaik to “spaisu” tirgoja, kā kaut kādu it kā parastu maisījumu."

Veikalā “Mego” Ogrē, Skolas ielā, tirgo vairākus ļoti lētus odekolonus un losjonus. Visejošākais ir losjons pēc skūšanās par 1,49 eiro ar 60% alkohola tilpumu. Veikala darbiniece stāstīja, ka īsā laikā todien bija jau pārdotas 50 pudelītes.

Darbiniece nenoliedza, ka dzeršanai neparedzēto šķidrumu iegādājas arī gados jauni cilvēki, pēc skata ap 20 un vairāk gadu veci. Viņa norādīja, ka bērniem šo preci nepārdod.

Zemāk veikalu tīkla “Mego” komentārs.

"“Mego” veikalos visā Latvijā ir ļoti daudzveidīgs produktu un preču sortiments, lai tas atbilstu cilvēkiem ar dažādiem ienākumu līmeņiem un apmierinātu to ikdienas vajadzības. Produktu segmentā ir arī odekoloni, kurus uzņēmums iekļāvis preču klāstā kā higiēnas līdzekli, un mūsu klienti to pērk un lieto atbilstoši šim mērķim. Mums ir ļoti žēl dzirdēt, ka ir pircēji, kas, iespējams, izmanto atsevišķus produktus neparedzētiem mērķiem. Tomēr mēs nevaram izkontrolēt katru pircēju, mums pat to aizliedz likums. Produktu pareiza lietošana ir katra pircēja atbildība. Turklāt, izslēdzot no produktu klāsta vienu higiēnas produktu, pastāv iespēja, ka cilvēki, kas kādus produktus izmanto tam neparedzētiem mērķiem, iegādāsies citus. Uzņēmums nepārtraukti strādā pie klientu izglītošanas, produktu izvērtēšanas un to iespējamas nomaiņas pret alternatīvām. Turklāt mēs stingri iestājamies pret pārmērīgu alkoholisko dzērienu lietošanu un esam par veselīgu dzīvesveidu un sabiedrību."

Nebūšanas

Var jau pasmieties par leģendu: kad Rīga būs gatava, tad tā nogrims. Vismaz tuvākajā nākotnē Rīgai tas nedraud, jo norit ne tikai vairāk vai mazāk veiksmīga jaunu objektu būvniecība, bet arī jau esošo projektu nemitīga uzlabošana, kas redzamu pienesumu gan nedod.

Svarīgākais