Kādam vīrietim restorāna apmeklējums izvēršas visai murgains

© pixabay.com

Restorāna apmeklējums ne vienmēr saistās ar ko ļoti patīkamu - reizēm vienkārši gribas piecelties un aiziet neēdušam.

Kādam cilvēkam nepaveicās - iegājis savā mīļākajā restorānā, oficiants atnesis ēdienkarti un tūdaļ pat jau par klientu pavisam aizmirsis. Savā tviterkontā Kārlis raksta: "Sēžu jau tuvu 25 minūtem vienā ēstuvē, pie manis pilnīgi neviens nav pienācis (ēdienkarti gan atnesa). Nenormāli gribas est, bet ap 20. minūti palika interesanti, cik ilgi nosēdēšu."

Jau vēlāk autors turpina: "Nosolījos sev, ka 35 minūtes būs mana robeža. Man reāli nav skaidrs, kā viesmîlis neredz, ka vnk sēžu pie tukša galda, Protams, ka varu pats pievērst sev uzmanību, bet es sēžu terasē, kur ir tikai pieci galdi"

Komentētāji izrāda interesi, kā attīstīsies notikumi. Ieraksta autors restorāna nosaukumu neatklāj, jo negrib sabojāt attiecības ar ēdināšanas vietu, kur ir ļoti garšīgi vistu spārniņi.

Komentētāji raksta, ka ir bijuši līdzīgā situācijā, bet kāds oficiants atklāj: "Reiz strādāju mazā restorānā un kādā pilnākā dienā aizmirsām par vienu galdiņu. Likās, ka kolēģis paņems un vice versa. Pēc 1h sapratām, ka kkas tomēr nav kārtībā. Tiesa, arī cilvēki pie galdiņa necentās pievērst uzmanību. Beigās viss labi, bet nedauz komiski."

Pieredze ir arī citiem: "Mums šitā Prāgā gadījās, ka bija daudz cilvēku tur, sākumā pat dabūjām ēdienkarti, bet tad mūsu viesmīlis pazuda, pilnīgi bija jālūdzas uzmanība, lai dabūtu pasūtīt, jo tur visi tādi skrienoši, vicinies cik gribi, nav konkrētā viesmīļa galdiņš, klāt nenāk. Beigas labas, paēdām"

Nebūšanas

Var jau pasmieties par leģendu: kad Rīga būs gatava, tad tā nogrims. Vismaz tuvākajā nākotnē Rīgai tas nedraud, jo norit ne tikai vairāk vai mazāk veiksmīga jaunu objektu būvniecība, bet arī jau esošo projektu nemitīga uzlabošana, kas redzamu pienesumu gan nedod.

Svarīgākais