"Šis taču ir joks, vai ne?" cilvēki nikni par kārtējiem plāniem celt cenas

© Depositphotos

Taupīt nākamgad nāksies arī sabiedriskā transporta sistēmai. Konkrēti lēmumi vēl nav pieņemti, taču Sabiedriskā transporta padome spriež par vairākiem variantiem. Arī par sabiedriskā transporta maršrutu tīkla samazināšanu nākamgad.

Izskan, ka varētu sākt ar to reisu samazināšanu, kas ir Pierīgā un kur kursē arī vilcieni vai “Rīgas satiksmes” transports. Atkārtoti pieaugt varētu arī biļešu cenas, un vēl mēģinās taupīt arī uz infrastruktūras rēķina, piemēram, aizverot kādas biļešu kases un citā veidā, ziņo LTV.

"Šis taču ir joks, vai ne? Cilvēki jau tā ir ieslodzīti reģionos, jo nav piemērotu reisu un skolēnu biļešu. Nepieejama kultūra, ģimenes braucieni, tagad vēl darba mobilitātes iespējas nogriezīs. Protams, ar 4000 eiro algu un auto pie pakaļas visu var izlemt teorētiskos konceptos," ziņu vietnē "X" komentējusi Vaivare.

Zane: Kā senajā parunā “paēdušais izsalkušo nesaprot”. Diemžēl. Lai mūsu ģimene, piemēram, tiktu uz saviem laukiem ar sabiedrisko transportu, brauciens turp atpakaļ izmaksā ap 60-65 eiro. Mums ir tikai (tikai - ierēdņu izpratnē) divi bērni, līdz ar to nekādas atlaides nepienākas.

Ilva: Brauciens ar sabiedrisko transportu reģionos ir, piemēram, došanās iepirkties. Došanās uz darbu. Tātad nodokļi. Kā iespējams to neredzēt?

Ieva: Es jau pirms pieciem gadiem rēķināju, ka man no Gulbenes uz Rīgu ar mašīnu braukt ir izdevīgāk, pat tad, ja braucu viena. Jo nu laiks arī ir nauda. Divatā braucot, ar taupīgu auto jau sanāk ne vien ātrāk, bet lētāk arī.

Roberts: Un tad brīnās, kādēļ cilvēki no privātā auto nav gatavi atteikties.

Vējš: Likvidējot sabiedriskā transporta padomi, varētu labi ietaupīt.

Solvita: Un tad kāds brīnīsies, ka privāto autiņu uz ceļiem kļūst vairāk.

Svarīgākais