Pircējai draud ar parādu piedzinējiem; sazināties ar pakalpojuma sniedzēju nav iespējams

© pixabay.com

Kāda sieviete nonākusi īstās sprukās - pakalpojuma sniedzējs, ar ko savulaik viņa sadarbojusies, bet līgums jau sen kā pārtraukts, pēc diviem gadiem sāk piesūtīt rēķinus un sola lietu nodot parādu piedzinējiem.

Par savā ziņā dramatisko situāciju Inese sūdzas vietnē "X", tomēr pakalpojuma sniedzēju vārdā nesauc.

"Pirms 2,5 gadiem biju noslēgusi līgumu ar vienu LV tirdzn platformu par tirdzniecību. 3 mēn pamēģināju un lauzu līgumu. Pirms pusgada (pēc 2 gadu pārtraukuma), pēkšņi atsāka sūtīt rēķinus. Atbildēju uz epastu ka kļūda. Nav reakcijas. Pēc laika saņemu brīdinājumu, ka nodos mani parādu piedziņai Sūtu skrīnus, ka esmu sen lauzusi līgumu un kādā sakarā pēc 2 gadiem sūta rēķinus. Rēķini par tekošo periodu, nevis parādi. Neatbild. Sadusmojos, nolemju zvanīt un bļaut. Bet-visi epasti bez paraksta un kontaktiem. Viņu mājas lapā kontakti tikai pircējiem, ne pārdevējiem. Metu mieru. Saņemu vēl vienu vēstuli nu jau ar 6 neapmaksātiem rēķiniem un draudiem mani “sniegt piedziņā”. Kontaktu atkal nav. Rakstu “sūtiet līgumu uz kura pamata sadarbojamies”. Vakar, svētdienas vakarā saņemu atbildi: “ieejiet savā tirgotāja platformā tur viss ir.” Bāc, es taču nevaru tur ieiet! Nav paroles! Tagad domāju vai es maz vispār ar cilvēku sarakstos jeb šos tagad arī robots sūta? Uzrakstīju, ka turpmākā komunikācija tikai telefoniski, man nav laika sarakstīties. Tā nokaitinājuši."

Jāteic, ka šādi stāsti ir dzirdēti ne vienu reizi vien - noslēgt līgumu ar pakalpojuma sniedzēju ir ātri un vienkārši, bet, kad vēlies līgumu pārtraukt, sākas īsts velna dancis.

Komentētāji iesaka publiskot konkrēto pakalpojuma sniedzēju, lai kopīgiem spēkiem mēģinātu atrast kontaktus, kā arī pasargātu kādu citu, kas nonācis līdzīgā situācijā.