Cik lielā mērā Covid-19 krīze ietekmējusi Latvijas influencerus?

© AFP/Scanpix/LETA

Koronavīrusa radītais satricinājums ekonomikai atstājis negatīvu iespaidu arī uz sociālo tīklu zvaigznēm, vēstīja TV3 Ziņas.

Samaksa par vienu reklāmas publikāciju ir ne tikai kritusies par 30%, bet daudzi zīmoli Latvijā ir iepauzējuši vai pat pilnībā pārtraukuši sadarbību ar “influenceriem”.

"Mazie “influenceri” kļūst daudz nozīmīgāki. Tie, kuriem ir 10 tūkstoši sekotāju uz mazāk, nav tik augstas cenas kā pašiem ietekmīgākajiem” influenceriem”,”" norāda “influenceru” indeksa līdzautors Kristaps Siliņš.

Taču “influenceru” tirgū nu ir ļoti sīva konkurence. Vēlmē nopelnīt pārdesmit vai vairākus tūkstošus eiro par sponsorētā satura izvietošanu savā “Instagram” vai “Youtube” pieaug. Latvijā gada laikā audzis “influenceru” skaits no 300 pērn līdz 1800 tagad.

Kā nesen tika vēstīts, "Golin Accelerators of Relevance" influenceru indeksā par ietekmīgāko Latvijas influenceri atzīts blogeris Niklāvs Mičulis (@niklavs).

Mičulis saņēma augstāko punktu skaitu influenceru indeksa "makro" kategorijā. Par otru ietekmīgāko pašmāju influenceri "makro" kategorijā atzīts "Youtube" satura veidotājs Rojs Rodžers Linkevičs (@boitoiroi), bet par trešo ietekmīgāko - bokseris Mairis Briedis (@mairisbriedis).

Avots