Kas svarīgāk- Misānes glābšana vai cepumu paciņas reklāma?

© Dmitrijs Suļžics/ F64 Photo Agency

Kopš aizvadītās nedēļas nogales vietnē "change.org" turpinās parakstu vākšana par petīciju, pieprasot izdot Latvijai par sava bērna nolaupīšanu Dienvidāfrikas Republikā (DĀR) apsūdzēto Kristīni Misāni. Kamēr daļa Latvijā populāro influenceru dara visu iespējamo, lai uzrunātu ļaudis iesaistīties mūsu pilsones glābšanā, citi klusē kā ūdeni mutē ieņēmuši. Bet vai tiešām sociālajos tīklos daļa tik populāro darboņu kautrējas vai nevēlas iesaistīties K.Misānes glābšanā?

Īpašu artavu šīs tēmas aizsākšanai sociālajā tīklā Instagram devusi latviešu supermodele Karlīna Caune, kura viena no pirmajām nekautrējās sākt nosacītu "kampaņu", lai palīdzētu šobrīd Dānijā esošajai K.Misānei. Viņai piebiedrojās arī citi Latvijā populāri ļaudis, tomēr gana sulīgi par šo tēmu izteikusies kāda vairāku bērnu māmiņa no Kuldīgas puses, kura instagram stāstos kritizējusi "amata brāļus", kas aktīvi iesaistās dažādu produktu- cepumu, smaržu, utt, reklāmās, bet laikā, kad īpaši nepieciešama mūsu visu palīdzība pēkšņi klusē.

Protams, ne mums spriest, kas ir labi, vai slikti, un kāda ir K.Misānes vaina, tomēr patiesi divdomīgs šķiet fakts, ka tā dēvētie influenceri, kuru ikdienas aktivitātes neaprobežojas ar vienu vien reklāmu, šoreiz izvēlas klusēt, lai gan spēj uzrunāt tūkstošiem cilvēku lielu auditoriju. Vai arī šoreiz nepieciešams, lai par to "atlec" kāds labums?

Un, protams, nav jau mūsu pienākums glābt Latvijas pilsoņus, kurus nav izglābusi pašu valsts, bet tomēr piekritīsiet, ka tīri cilvēcīgi gribētos sniegt jebkādu atbalstu zinot, ka, iespējams, Latvijas valstsvīri vismaz pagaidām nav izdarījuši visu iespējamo. Un cepumu un citu labumu reklāmas vismaz uz brīdi lai paliek otrajā plānā...

Svarīgākais