FOTO: Rīgas lidosta pandēmijas laikā pārvērtusies par "spoku lidostu"

© nra

Kāds lidmašīnas pilots, kas devies uz darbu - uz lidostu "Rīga", lai no turienes lidotu uz Amstredamu, portālam "tautaruna.lv" pastāstīja (un parādīja), kas patlaban notiek Rīgas lidostā un ar ko būtu jārēķinās pasažieriem.

Viņš sāsta, ka lidostā viss ir slēgts, arī aptieka pirms iešanas uz bagāžas pārbaudi, tā kā "pēdējā brīža pirkumus", piemēram, medikamentus, realizēt nav iespējams. Pasažieriem visam jābūt līdzi, jau ierodoties lidostā.
Tāpat pilots novērojis, ka nevar nopirkt, piemēram, ūdeni, jo viss ir ciet un no trim pudeļu automātiem strādā viens, kurš viņas ierašanās brīdī bija tukšs.
"Bija 1 pudele colas un 3 pudeles ūdens un 7 cilvēki pie paša aparāta, tātad - visiem nepietiks," apraksta vīrietis.
Kas vēl svarīgi, pilots esot novērojis, ka pie ieejas durvīm lidostā personām pārbauda reģistrāciju uz lidojumu, un tikai tad laiž vai nelaiž iekšā.
Vēl viņš novērojis, ka nacionālās aviokompānijas "airBaltic" darbinieki, komunicējot ar pasažieriem, ir bez aizsargmaskām un cimdiem.
Kopumā pasažieriem tiek ieteikts rēķināties ar esošo situāciju lidostā, un, piemēram, jau laikus nodrošināties ar lidojuma laikā nepieciešamājām lietām.

Jau ziņots, ka Latvijā kopš 13.marta saistībā ar Covid-19 vīrusa izplatību izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni ierobežojumu. Tostarp kopš 17.marta ir atcelti starptautiskie pasažieru pārvadājumi caur lidostām.

Starptautiskā lidosta "Rīga" ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs.

Tāpat tika ziņots, ka lidostā "Rīga" šogad pirmajos trijos mēnešos apkalpots 1,251 miljons pasažieru, kas ir par 12,6% mazāk nekā 2019.gada attiecīgajā periodā, liecina lidostas publiskotā informācija.

Tostarp šogad martā salīdzinājumā ar 2019.gada martu apkalpoto pasažieru skaits samazinājies par 55,7% - līdz 235 707.