Latviešu vijolniece: Nedomāju, ka Bahu vajag klausīties, sēžot garāžā uz grīdas un dzerot aliņu

© F64

Godalgotā latviešu vijolniece Kristīne Balanas skaidro, kā mainās klasiskā mūzika.

Māksliniece sarunā ar žurnālu ''Pastaiga'' publikācijā ''Vijolniece La Perla kleitā'' pauž, ka viņai prieks, ka tipiski konservatīvā klasiskā mūzika kļūstot atraisītāka.

''Nē, es nedomāju, ka Bahu vajag klausīties, sēžot garāžā uz grīdas un dzerot aliņu,'' saka Balanas. ''Zināmam respektam pret klasiku jābūt. Taču to iespējams pasniegt citādi un tā, lai mūzika un tās kvalitāte neciestu.''

Tā rezultātā vijolniece laida klajā savu pirmo videoklipu Eizēna Izaī skaņdarbam ''Obsession'', tomēr veselu gadu gaidīja, lai to publicētu: ''Ilgi minstinājos, jo brīžiem šķita, ka varbūt pēc tam mani neviens neuztvers nopietni.''

Balanas arī paskaidrojusi savu sadarbību ar smalko modes zīmolu ''La Perla'': ''Sievietes vienmēr ir vērtētas pēc kleitas. (..) Man patīk to izmantot - ja cilvēki ir tik apsēsti ar apģērbu, tad, lūdzu, re, kur jums ir kleita, par ko runāt!''

''Protams, svarīgākā ir mūzika, bet, gribi negribi, mēs esam šovbiznesā, kas ir vizuāls pasākums. Skaisti saģērbties savā ziņā nozīmē arī cieņu pret skatītāju,'' uzskata vijolniece.

Kā zināms, Balanas gada nogalē ar Nacionālo simfonisko orķestri uzstāsies Dzintaru koncertzāles Ziemassvētku festivāla atklāšanā, bet pēc tam aizvadīs vairākus koncertus ar Liepājas simfonisko orķestri.

Slavenības

Latvijas ikoniskais kosmētikas zīmols "Dzintars" ir nācis klajā ar neierastu zobu pastu “Asari” reklāmu, kas iedvesmo smaidīt ne tikai vispelēcīgākajās dienās, bet arī patriotiski. Kampaņā piedalās vairākas pašmāju slavenības, tostarp jauniešu vidū populārā dziedātāja Patrisha, olimpiskais 3x3 basketbolists Kārlis Pauls Lasmanis un “Vīnkalnu picērijas” līdzīpašnieks Artis Zentiņš. Viņi visi reklāmā atklāj savus personīgos stāstus par smaida nozīmi viņu dzīvē un profesijā, jo smaids vairo smaidu.

Svarīgākais