Aizejošās valdības satiksmes ministrs Uldis Augulis atstāj mantojumā savam nezināmajam pēctecim daudzas lentītes, ko pārgriezt pie rekonstruētiem autoceļu posmiem.
Interneta portāls pietiek.com vakar nāca klajā ar apgalvojumu, ka īpašumtiesības uz laikrakstu diena dalot tā dēvētie trīs Latvijas oligarhi Ainārs Šlesers (36% kapitāla), Andris Šķēle (24%) un Aivars Lembergs (20%).
Iepriekš nekad nav bijis kā septembrī, kad visi trīs lielākie nekustamā īpašuma tirgus starpnieki neesot manījuši ne mazāko svārstību mājokļu cenu indeksam.
Bija loģika no parādu māktās airBaltic vadītāja vietas atlaistā Bertolda Flika vietā norīkot finansistu komandu, bet tagad jāatrod vēl kāds aviācijas speciālists. «Tam jābūt cilvēkam, kurš šajā nozarē ir ļoti pieredzējis, daudz kam gājis cauri. Varbūt kāds speciālists no ASV, kādas Eiropas valsts,» saka Latvijas Krājbankas prezidents Ivars Priedītis.
Turpinām sekot vienam no lielajiem tranzīta infrastruktūras projektiem – dziļūdens piestātņu izbūvei Rīgas brīvostā, Krievu salā. Neatkarīgā jau 12. jūlijā aprakstīja triju pretendentu cīņu par pasūtījumu apmēram 100 miljonu latu vērtībā.
airBaltic līdzīpašnieka vizītei Rīgā valsts lika pretī kratīšanu uzņēmumos, kas saistīti ar airBaltic. Apmaiņa ar šādām darbībām ir absurda, bet adekvāta. Par airBaltic līdzīpašnieku piektdien pieteicās Andrejs Rudeško.
Vakar valdībai vajadzēja piecas stundas darba aiz slēgtām durvīm, lai nonāktu pie pašsaprotamas atziņas, ka airBaltic likteņa lemšana nav aizejošās valdības, bet topošās valdošās koalīcijas jautājums.
«Ja airBaltic darbība apstājas, mēs esam Tallinas lidostas līmenī ar diviem miljoniem pasažieru gadā. Aptuveni pusgada līdz gada laikā sasniegsim trīs miljonus, citām aviokompānijām pakāpeniski pārņemot airBaltic tiešos lidojumus,» Neatkarīgajai atbildēja lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse.
Var ticēt vai neticēt Ministru prezidentam Valdim Dombrovskim, ka «publiskā informācija par operacionālo darbu pie uzņēmuma finanšu situācijas risinājumiem šobrīd netiks sniegta, lai nekaitētu airBaltic un valsts kā vairākuma akcionāra interesēm».
Finanšu ministrs Andris Vilks vakar atļāva pašvaldības uzņēmumam Rīgas siltums (RS) ziedot 840 000 latu trūcīgajiem, kuriem pēc Rīgas domes noteikumiem ir tiesības saņemt dzīvokļa pabalstu un kuru mājokļu apkurei tiek izmantota RS piegādātā siltumenerģija.
Satiksmes ministrija informē, ka norādījusi Uzņēmumu reģistram un tiesībsargājošām iestādēm par iespējamiem pārkāpumiem airBaltic valdes locekļa Bertolta Flika darbībā, kuru rezultātā valstij var tikt nodarīts būtisks kaitējums.
Uz Saeimas vēlēšanām pieteikušos partiju kolektīvais solījums ir uzlikt lielākus nodokļus lielākiem ienākumiem, bet tie varētu segt labi ja desmito daļu no šo partiju solījumiem palielināt finansējumu pensionāriem un bērniem, medicīnai un izglītībai.
Valda Dombrovska valdība vakar deva nepopulāru, bet toties ne pārāk stingru solījumu apmaksāt formāli valstij piederošās aviokompānijas airBaltic parādus. Vakar notika valdības sēde pāris mēnešu laikā, kurai vajadzēja beigties ar lēmumu par parādos iestigušo airBaltic.
2011. gada vasara mājokļu tirgū pagājusi, atlasot labākos mājokļus no labākajiem, lai pārdotu tos ārzemniekiem. «Pircēji gandrīz simtprocentīgi ir Krievijas un citu NVS valstu pārstāvji,» liecina Lato Lapsas pētījums par šā gada lielākajiem darījumiem mājokļu tirgū visā Latvijā, kas šādā gadījumā sarūk līdz dažiem kvartāliem Rīgas centrā un Jūrmalā.