Latvija nevar izbēgt no Igaunijas radīta iztrūkuma Latvijas 2019. gada budžetā, bet Krišjāņa Kariņa valdība var izvēlēties vārdus, ar kādiem vēlāk taisnoties par šo iztrūkumu saviem uzraugiem Briselē.
Līdzās jau sen koptajam dabas parkam Tērvetē valsts a/s Latvijas valsts meži (LVM) sākusi veidot Kurbada zemi kā vietu, kur praktiski ikviens Latvijas iedzīvotājs varēs izsekot koku mūžam no stādīšanas līdz ciršanai un meža mūžam koku paaudžu nomaiņas gaitā.
Dzīvokļu cenas padomju laiku blokmājās nespēj celties līdzi jauno mājokļu celtniecības sadārdzinājumam un inflācijai, jo uz leju tās velk iedzīvotāju skaita samazināšanās un ekonomikas ministra Ralfa Nemiro organizētā kampaņa par blokmāju ekspluatācijas gala termiņiem.
Vairāki ļoti ticami nākamā Eiropas Parlamenta (EP) sasaukuma deputāti bija atsaukušies uz Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) aicinājumu diskusijas formātā izstāstīt, ko viņi turpmāk darīs Briselē tieši Latvijas uzņēmēju labā.
Satiksmes ministrs Tālis Linkaits un finanšu ministrs Jānis Reirs sniedza ļoti negatīvus vērtējumus par Satiksmes ministrijas pakļautībā esošā uzņēmuma Pasažieru vilciens (PV) atkārtoto lēmumu pasūtīt jaunus vilcienu sastāvus Čehijas uzņēmumam Škoda Vagonka (Škoda).
Latvijas un Ķīnas ekonomisko attiecību paplašināšanās nav apstājusies, bet nesasniedz tādus rādītājus, kādi šķita iespējami 2016. gada novembrī, kad Latvija bija mājasmāte Ķīnas un visu Austrumeiropas valstu valdību vadītāju sarunām formātā 16+1.
Autotransporta direkcija pēc Satiksmes ministrijas un ministra Tāļa Linkaita rīkojuma sacerējusi plānu, pēc kura valsts samazinās dotācijas pasažieru pārvadājumiem autobusos tādā veidā, ka tikšot «uzlabota pārvadājumu kvalitāte un pasažieru ērtības».
Atbilstoši Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atskaitei par nodokļu iekasēšanu šā gada pirmajos četros mēnešos, valsts kopējo ieņēmumu pieaugumu attiecībā pret pagājušā gada pirmajiem četriem mēnešiem par 3,8% uz augšu vilkuši obligāto sociālo maksājumu un iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksājumu pieaugums par 12%.
Kamēr Igaunijā un Lietuvā dzērienu iepakojumu depozīta sistēma ir jau sen, bet Baltkrievija un visas citas sevi cienošas valstis to ieviesīšot tūlīt, Latvija turpina gatavoties šīs sistēmas ieviešanai kaut kad. Šādas gatavošanās rituālos ietilpst arī lūkošanās, kā depozīta sistēma darbojas citās valstīs. Paldies Igaunijas depozītsistēmas organizācijai Eesti Pandipakend (EP) par iespēju izsekot depozītpudeļu ceļam no taras savākšanas punkta Marjamā ciematā līdz to šķirošanas un pakošanas uzņēmumam Tallinā.
Valstij nav informācijas ne par kādiem kapitālieguldījumiem, kuru dēļ valsts pārstājusi iekasēt uzņēmumu ienākuma nodokli (UIN) vairāk nekā pusmiljarda eiro vērtībā.
Savu neuzticību valsts a/s Latvijas dzelzceļš (LDz) valdei satiksmes ministrs Tālis Linkaits var pamatot jebkā, bet tikai ne ar sliktiem uzņēmuma darbības rezultātiem.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce vakar neizgāja izskaidroties ar protestētājiem pret viņa bīdīto pašvaldību reformu, jo bija aizņemts ar daudz svarīgāku darbu – viņš gatavoja šodien paredzētajai atklāšanai «labiekārtotu telpu darbiniekiem ar bērniem ministrijas telpās» (citāts no ministrijas paziņojuma).
Latvijas valsts iestādēm jāstrādā ļoti ātri, lai vispār izlietotu un – galvenais – lietderīgi izlietotu Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējumu Skanstes tramvaja līnijas būvei, kas tagad jau oficiāli atcelta.
No sociālās apdrošināšanas iemaksu pieauguma par 57,9 miljoniem eiro līdz sociālās apdrošināšanas klientiem nonākuši 6,4 miljoni, bet toties ierēdņu algu kopējais pielikums sasniedzis 56,5 miljonus eiro.
Vidzemes šosejas posms no Rīgas līdz Sēnītei un ceļa gabals starp Ventspili un Kuldīgu būs pēdējie 2014.–2020. gada plānošanas periodā, kurus Latvija salabos par Eiropas Savienības Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda naudu.
Eiropas Savienības uzbrēciens un varbūt arī partiju sponsoru mājieni tagad jau sesto reizi padarījuši iespējamu dzērienu iepakojumu depozīta sistēmas ieviešanu Latvijā.