Atzīmējot Pasaules arhitektūras dienu, Rīgas pilsētas arhitekta birojs izteicis atzinību valsts uzņēmumam Latvijas dzelzceļš (LDz) par ieguldījumu rīdzinieku dzīves kvalitātes celšanā.
Valdība nosūtījusi uz Saeimu priekšlikumu grozīt likumu Par Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistru (UR), lai, kā teikts tagadējā likuma grozījumu priekšlikumā, «nodrošinātu ierakstu izdarīšanu par tādiem tiesību subjektiem, kuru nolūks ir veikt tiesisku komercdarbību».
2016. gadā vairs nav ne mazāko šaubu, pie kā novedusi Eiropas glābšana pēc Arnolda Toinbija ieteikumiem. Tomēr arī tagad nekas nav mainījies kopš 1956. gada ar latviešu literāta Edgara Ardensa liecību, ka pie A. Toinbija grāmatas Civilizācija tiesas priekšā «mūslaiku, visvairāk gan Eiropas, valstsvīri politiskās rīcībās zināmā mērā pieturas tikpat kā pie kādas rokas grāmatas».
Valdība noraidīja Ekonomikas ministrijas divus priekšlikumus uzlikt papildu maksājumus tieši ģimenēm ar bērniem, lai savāktu naudu mājokļa kredītu garantijām ģimenēm ar bērniem, taču nekādus citus naudas avotus šīm garantijām neatrada.
Latvijas Bankas uzturētajā ekonomiskās analīzes vietnē makroekonomika.lv parādījies kārtējais apgalvojums, ka pēdējos mēnešos Latvijas komercbankas sākušas vairāk naudas izsniegt, nekā atgūt no parādniekiem.
Kanādas aviobūves uzņēmums Bombardier vakar Rīgas lidostā rādīja, kādām jāizskatās aviokompānijas airBaltic pasūtītajām lidmašīnām, kuras kanādieši joprojām nespēj saražot.
Ķīnas premjerministrs Lī Kecjans novembra sākumā ieradīsies Rīgā, lai izdarītu jau piekto mēģinājumu pierunāt savus amata brāļus un māsas no 16 Centrāleiropas un Austrumeiropas valstīm iesaistīties Ķīnas preču transportēšanā uz Rietumeiropu pa sauszemes maršrutu ar ķīniešu izdomātu nosaukumu Jaunais zīda ceļš.
Kapitālais remonts ceļa posmam starp Nīcu un Rucavu kalpo par ķīlu, ka dažos turpmākajos gados tiks atjaunota visa šoseja starp Liepāju un Latvijas robežu ar Lietuvu.
Valsts uzņēmums Pasažieru vilciens (PV) pieņēmis ekspluatācijā visus sešus modernizēto dīzeļvilcienu sastāvus kopā 19 vagonu garumā un 22 miljonu eiro vērtībā.
Valsts ieņēmumu dienests (VID) pret nodokļu nemaksātājiem nespēj neko vairāk, kā uzrakstīt un publicēt internetā nodokļu nemaksāšanas hroniku ar savu parādnieku uzvārdiem.
Latvijas Bankas prezidents un Eiropas Centrālās bankas padomes loceklis Ilmārs Rimšēvičs atlicina no pamatdarba laiku mazai uzņēmējdarbībai, kas ienes tik niecīgu peļņu kā pārdesmit tūkstošus eiro gadā.
Krievijas amatpersonu solījumi turpmākajos pāris gados izbeigt naftas un tās produktu eksportu caur Latvijas ostām ir pazīstami jau pāris desmitus gadu.
Tiesa pasludinājusi par maksātnespējīgu uzņēmumu KVV Liepājas metalurgs, kura pamatnodarbošanās pēdējā laikā bija tiesāšanās ar jau sen kā maksātnespējīgo uzņēmumu Liepājas metalurgs par to, kurš zemes pleķis, ēkas stūris vai sliežu ceļa gabals bijušā Liepājas metalurga teritorijā tagad pieder vienam vai otram uzņēmumam.
Jo mazākas cerības uz iekšzemes kopprodukta (IKP) pieaugumu Latvijā un visas citās Eiropas Savienības vai eiro zonas dalībvalstīs, jo lielākas cerības tiek liktas uz patēriņa cenu celšanos (inflāciju).
Liepājas tiesas tiesnese Indra Kalnēna ceturtdien vairākas stundas klausījās strīdos par uzņēmuma KVV Liepājas metalurgs maksātspēju un uzņēmās līdz piektdienas pēcpusdienai sagatavot spriedumu uzņēmuma maksātnespējas pieprasījumu lietā.
Dzelzceļš Latvijas valdības darbakārtībā nozīmē sagaidīt preču plūsmu no Ķīnas un Rail Baltica veidā pagriezt Austrumu– Rietumu transporta koridoru uz Dienvidiem.
Valsts uzņēmums Latvijas dzelzceļš (Ldz) kopā ar Kazahstānas, Krievijas un Baltkrievijas dzelzceļa pārvadātājiem piedāvā vienotu tarifu dzelzceļa kravu pārvadājumiem no Ķīnas robežas līdz Rīgas, Ventspils un Liepājas ostām un tālāk līdz Skandināvijai.
Par Baltijas valstu vienotības zīmi pieteiktais Rail Baltica dzelzceļa projekts īstenībā kļuvis par kārtējo iemeslu šo valstu ķildām, kuru pieklusināšanai visu triju balstu pārstāvji bija aizsaukti uz Briseli.