Izskaitļot biznesa veiksmi

Nomainot kaut vienu burtu uzņēmuma nosaukumā, biznesam iespējams piešķirt otro elpu vai, gluži pretēji, to nogremdēt...

 Protams, tik vienkāršoti šī formula nedarbojas, tomēr arvien biežāk uzņēmēji uzmeklē numerologus, lai noskaidrotu gan biznesa uzsākšanai labvēlīgāko laiku, gan iespējamos zemūdens akmeņus sadarbībai ar partneriem un investoriem, gan veiksmīgāko firmas nosaukumu, jo tas patiesi var ietekmēt uzņēmuma darbību.

Vispirms izvērtē sevi

Tiem cilvēkiem, kuri vēlas uzsākt savu biznesu, sertificēta numeroloģe un astroloģe Dita Blūma iesaka pirmām kārtām tikt skaidrībā par savu numeroloģisko portretu. «Cilvēki ļoti bieži neiedomājas noskaidrot, vai viņi der biznesam. Pie manis ir atnākuši divi uzņēmēji, lai uzzinātu, kādu nosaukumu izvēlēties savai firmai. Es jautāju – vai jūs saderat savā starpā un individuāli ar šo firmu? Viņi brīnās – ak tā, tas ir svarīgi?» Numeroloģe uzsver – ir gan svarīgi, jo, izveidojot personības matricu (numeroloģisko tabulu), kas katram cilvēkam ir unikāla un individuāla, skaitļi parāda, vai šis cilvēks piemērots vadītāja darbam, vai ir spējīgs plānot kā stratēģis, kādas ir viņa attiecības ar naudu.

Pārbaudi partneri!

Noskaidrojot savas stiprās un vājās puses, ir jāanalizē, vai biznesu labāk veidot vienam vai kopā ar kādu. Piemēram, ja cilvēks ir izpildītājs, tad viņam ieteicams meklēt tādu kompanjonu, kurš būs līderis.

Ja partneris jau atrasts vai vismaz noskatīts, tad numerologs analizē saderību. «Ja uzticamies tikai pirmajam impulsam – o, mēs nesen sadraudzējāmies, un mums ir labi pasākumos, tātad arī biznesā būs labi –, brīdinu, ka ne vienmēr tā notiks. Pēc cipariem labi var redzēt, kuri cilvēki kļūs par partneriem uz ilgāku laiku un kuri – ne,» saka Dita Blūma.

Jāuzmanās, ja kopīgu biznesu izlemj uzsākt divi līdzīgi cilvēki, piemēram, abi ir izteikti līderi. Protams, būdami enerģiski, viņi var ļoti daudz panākt, bet, ja nebūs neviena, kurš abus piezemē un viņu idejas piemēro realitātei, tad, sākoties pirmajām grūtībām, katrs aizies uz savu pusi. Šādi cilvēki dara to, kas viņiem patīk, un nedara to, kas nepatīk, turklāt viņu intereses abos gadījumos neatšķiras. Tāpēc uzņēmums nevarēs attīstīties un viņiem ir jāmeklē trešais – līdzsvarotājs. «Labs kompanjons ir liela vērtība. Nelieli kašķi var rasties visiem, bet ir jāizprot, kā partneri viens otru papildina un ko viens otram dod,» uzsver numeroloģe.

Līdzīgi jāizpēta arī sadarbības partneru vai investoru «numeroloģiskais CV», lai prognozētu, kā veidosies turpmākais kopdarbs. Slēdzot līgumus, īpaši tad, ja apgrozībā laisti ievērojami finanšu līdzekļi, vēlams noskaidrot abu pušu saderību. Ja, piemēram, firmas vadītājs konstatē, ka viņam ar naudīgo investoru finanšu lietās «neklapē» un darījumam iespējams nelabvēlīgs iznākums, tad uz sarunām un līgumu slēgšanu var sūtīt kādu citu, kuram tobrīd ir izdevīgāka numeroloģiskā prognoze. Izeju var atrast vienmēr.

Kad ļaut piedzimt?

Dibinot uzņēmumu, vispirms jau tā dibinātājiem noteikti nepieciešams noskaidrot, kad to vērts darīt, lai bizness zeltu, jo ikvienam cilvēkam ir labvēlīgāki un mazāk labvēlīgi periodi konkrētajai darbībai. Ja ir vairāki kompanjoni, tad var izrēķināt, kurš būs labākais oficiālais «tēvs», proti, uz kura vārda firmu reģistrēt, lai neciestu zaudējumus vai tās pastāvēšana nebūtu īslaicīga. «Ja abiem dibinātājiem tobrīd ir biznesam nelabvēlīgs fons, tad mēģināt var, bet es neiesaku to darīt,» brīdina numeroloģe.

Būtiska ir uzņēmuma un tā dibinātāja saderība, tāpēc biznesa uzsākšana kā puzles gabaliņi jāsaliek tā, lai saķere trāpītu gan uzņēmējam, gan topošajai firmai labvēlīgākajā laikā. To darot, numeroloģe ņem vērā arī astroloģiskos aspektus. Tāpat kā cilvēkam dzimšanas dati, arī uzņēmumam dibināšanas gads, datums un mēnesis noteiks tā raksturu. Izmantojot šos datus, ir iespējams rēķināt uzņēmuma individuālos ciklus, labvēlīgos un nelabvēlīgos periodus.

Nosaukums ir kā vārds un uzvārds

Runājot līdzībās, uzņēmuma nosaukums ir kā vārds un uzvārds cilvēkam un parāda likteni. Numeroloģiski iespējams izskaitļot labāko nosaukumu ne tikai firmai, bet arī tās struktūrvienībām, piemēram, veikaliem, bankām, kā arī jauniem produktiem, brendiem. Teiksim, SIA «Dārziņš» vēlas atvērt veikalu «Pētersīlis» – numerologs izanalizēs abus šos nosaukumus (ņemot vērā arī to, vai bizness plānots Latvijā vai starptautiskajā tirgū). «Ja piemeklējam veiksmīgāko nosaukumu, tad tas harmoniski saskan arī ar uzņēmumu un tā dibinātāju. Gadās, ka uzņēmums ir dibināts labā datumā, vadoties arī pēc astroloģiskās prognozes, tomēr kaut kas neiet. Dažreiz vainīgs ir nosaukums, kas neļauj attīstīties. Manā praksē ir bijis tā, ka jānomaina tikai viens burts, nosaukumu turpmāk rakstot daudzskaitlī, vai jāpievieno cipars, un mainās enerģētiskā virzība. Efektu var panākt arī ar minimālām izmaiņām,» stāsta Dita Blūma.

FAKTI

* Interesanti, ka pēdējos gados nosaukumu mainījušas gan bankas («Hansabanka» (numeroloģiskais skaitlis – 27/9) kļuva par «Swedbank» (26/8) ), gan telekomunikāciju uzņēmumi («Lattelekom» (33/6) kļuva par «Lattelecom» (34/7) un «Baltkom» (20/2) par «Baltcom» (21/3)), gan tirdzniecības centri («Olympia» (37/1) kļuva par «Olimpia» (39/3)). Piemēram, zīmols «Olimpia» nosaukumu mainīja 2009. gada oktobrī, septiņus gadus pēc darbības uzsākšanas. Vienlaikus ar zīmola maiņu tika mainīt arī koncepcija, piedāvājot pircējiem tā dēvēto patīkamo cenu koncepciju – apjomīgas atlaižu programmas.

*Latvijas Krājbankas summārais skaitlis ir 71/8. Cipars 8 nozīmē, ka darbība var būt apgrūtinoša, tautas valodā runājot, kā pret kalnu. Šā cipara labvēlīgo ietekmi izjūt tikai tie cilvēki, kuriem ir ļoti veiksmīgi personas dati. Iespējams, īpašnieku maiņa sekmēja kredītiestādes krahu.

*Cipars 4 pastiprina pasivitāti, tāpēc, ja tāds ir firmas nosaukuma summārais skaitlis, var rasties problēmas. Tomēr būs uzņēmuma vadītāji, kuru saderība ar «bīstamiem» firmas nosaukumiem būs veiksmīga.

Aprēķini pats!

Izvēlamies uzņēmuma nosaukumu atbilstoši valsts alfabētam, kurā uzņēmums atrodas. Ja uzņēmums saistīts ar starptautisku darbību jeb ir starptautisks uzņēmums, tad nosaukuma skaitlis jārēķina pēc angļu alfabēta.

Atbilstoši cipari katram burtam latviešu alfabētā:

1- A,G,Ļ,T      2- Ā,Ģ,M,U         3- B,H,N,Ū        4- C,I,Ņ,V

5- Č,Ī,O,Z      6-D,J,P,Ž           7 - E,K,R           8- Ē,Ķ,S

9- F,L,Š

  Atbilstoši cipari katram burtam angļu alfabētā:

1- A,J,S     2- B,K,T  .3- C,L,U  4-D,M,V  5- E,N,W

6- F,O,X   7- G,P,Y    8 - H,Q,Z   9- I,R

 Piemēram: uzņēmums ar nosaukumu «Dārziņš» (LV uzņēmums, tāpēc skatās pēc LV alfabēta)

D ā r z i ņ š

6 2 7 5 4 4 9 Kopsumma: 37 = 3+7= 10= 1+0=1

P ē t e r s ī l i s

6 8 1 7 7 8 5 9 4 8 Kopsumma: 63 / 9 (6+3=9)

Uzņēmējdarbību raksturojošie skaitļi:

1

Pirmrindas uzņēmums jeb uzņēmums, kas tiecas pēc iespējas vairāk būt pirmais. Tas var būt koncerns vai aģentūra, kuras darbība balstās uz novatorismu, pat uz revolucionārām idejām. Ja firma ražo kādu produkciju, tad arī produkcijai būs tādas pašas īpatnības. Reizēm aprīkojums vai preces, ko te ražo, ir jaunums tirgū, kas krasi atšķiras no visa pārējā. Ja uzņēmums ir gatavs ieguldīt jaunās lietās, spert pirmo soli, tad šī vibrācija sola panākumus. Griba, enerģija, darbīgums, dzīvīgums, veiklība, drosme, veiksmīgi aizsākumi.

2

Firma ar šādu vibrāciju bieži saskarsies ar visiespējamākajiem šķēršļiem. Šim skaitlim nav izteikti komerciāls raksturs. Tas būs labvēlīgāks uzņēmumam, kurš ieiet kādas apvienības sastāvā. Panākumi būs atkarīgi no visas apvienības panākumiem un kopējām vibrācijām. Intuīcija, intelekts, kultūra, progress, tomēr pastāv nemitīgi likteņa triecienu draudi.

3

Šis skaitlis ir labvēlīgāks uzņēmumiem, kuriem ir kāda saikne ar vispārēju dzīves uzlabošanu, kā arī ja tas saistīts ar produkciju vai darbību, kura dod cilvēkiem prieku un baudu. Tie var būt arī izklaides centri. Aktivitāte, strādātgriba, čaklums, finansiāla veiksme ļoti daudzās jomās.

4

Uzņēmumam salīdzinoši smags liktenis. Nav iespēju ātrai izaugsmei. Viss sasniegtais nāk vai nu lēni, vai ar ļoti smagu darbu. Var strādāt vairāk darba pēc, bet ne ar peļņu. Var būt labi uzņēmuma dibināšanas datumi, bet ar šo kombināciju uzņēmums pakļauts grūtībām. Nav vērts paļauties uz veiksmi vai laimīgu gadījumu, firmu finansiālajā virsotnē var uzvest tikai saskaņots darbs, veiksmīgi darījumi un uzticami partneri.

5

Pietiekami mainīga vibrācija. Uzņēmumos ar šādu vibrāciju parasti valda nemitīga kustība vai haoss. Visbiežāk šie uzņēmumi nes lielus ienākumus. Taču tajos bieži vien rodas iekšējie konflikti: administratīvie, personīgie vai saistīti ar ražoto produkciju. Tās var būt tūrisma firmas, laulību aģentūras, firmas, kas nodarbojas ar visādu veidu pretenzijām utt. Uzņēmējdarbība un risks iespējams pat uz afēras robežas, kas tomēr galu galā rada ilglaicīgus panākumus.

6

Šis skaitlis labvēlīgāks tādiem uzņēmumiem, kuri ražo pirmās nepieciešamības preces un preces, kas dod patīkamas sajūtas. Uzņēmumi var būt saistīti arī ar izglītības sistēmu vai viesnīcu biznesu. Piemērots arī firmām, kuras ražo preces bērniem, tas var būt bērnu apģērbs, ēdiens, rotaļlietas. Šādu firmu attīstība norit nevienmērīgi. Būs augšupejas un kritieni. Atklājēja talants, radošs spēks, vienmērīga, harmoniska izaugsme.

7

Šā skaitļa vibrācija labvēlīga firmām, kuras ražo skaistas un izsmalcinātas lietas. Tie var būt juvelierizstrādājumi, apģērbs, aksesuāri u.c. Produkcija bieži nes slavenu cilvēku vārdus, kas garantē labu kvalitāti. Šā skaitļa vibrācija sola vispārējo atzinību un popularitāti. Šādiem uzņēmumiem «laimes rats» ļoti bieži pagādās izdevīgus darījumus un priekšlikumus. Uzvaru nesošs cīņas spars, mērķtiecība, smaga darba ieguldījums attaisnosies. Labākais nosaukums ar garīgu un ezotērisku novirzi saistītiem uzņēmumiem.

8

Šī vibrācija būs piemērota liela mēroga projektiem. Uzņēmumi, kas tai pakļauti, parasti gūst starptautisku atpazīstamību. Šis skaitlis simbolizē augstas investīcijas, kas nes miljoniem lielu peļņu. Tomēr nozīme ir divējāda: salikumā ar labiem personas skaitļiem pozitīva, pretējā gadījumā draud neveiksme.

9

Šis skaitlis ļoti labvēlīgs firmu īpašniekiem un ražotājiem, kuri rūpējas tikai par ienākumu gūšanu. Nav arī labākas vibrācijas par šo, ja runa ir par labdarības organizācijām un institūtiem. Augstu mērķu sasniegšana, piemēroti priekšnoteikumi jauniem aizsākumiem.