Transporta un loģistikas nozarei birokrātisku prasību izpilde gadā izmaksā 50 miljonus. Tas savukārt samazina nozares konkurētspēju attiecībā pret konkurentiem kaimiņvalstīs, bet šīs liekās izmaksas jāsedz Latvijas ekonomikai un patērētājiem, intervijā "Db" norāda SIA "Schenker Latvija" direktors Aivars Tauriņš.
"Būtībā jau nekas daudz nav mainījies. Sākumā visi runāja, ka transports&loģistika būs prioritāra nozare, tad atkal ne, un tad pašās beigās tomēr it kā ir tajā sarakstā. Kā tad tur īsti: esam vai neesam mēs prioritāra nozare?
No otras puses, varbūt tas nemaz nav tik svarīgi. Varbūt svarīgāk ir runāt nevis par prioritārajām nozarēm, bet gan par nozaru prioritātēm. Lai valdība pasaka, ka transporta un loģistikas nozarē būs šādas un tādas prioritātes - kā varam palīdzēt? Rūpniecībā šādas prioritātes - kā varam palīdzēt? Izglītībā šādas prioritātes - kā varam palīdzēt? Tad viss nostājas savās vietās. Mēs atzīstam, ka šīs nozares ir būtiskas, un katra nozare izvirza, kas varētu būt viņu «zirdziņš» tuvākajos piecos gados. Iezīmē, kādi varētu būt ieguvumi, atdeve un attīstības scenāriji," uzskata A.Tauriņš.