Aprīlī skatītākais raidījums - TV3 šovs "Izklausies redzēts"

© Youtube

Aprīlī skatītākais raidījums starp televīzijas kanāliem bijis šovs "Izklausies redzēts" kanālā TV3, otrajā vietā ierindojušās TV3 "Laika ziņas" svētdienā, bet trijnieku noslēdz seriāls "UgunsGrēks", kas tiek rādīts šajā pašā kanālā, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati.

Aprīlī TV3 šovu "Izklausies redzēts" vērojuši vidēji 10% jeb gandrīz 202 000 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindotās TV3 "Laika ziņas", kuras vērojuši vidēji 8,5% jeb 169 000 Latvijas iedzīvotāju, savukārt seriālu "UgunsGrēks 11" aprīlī iecienījuši bija 7% jeb 148 500 cilvēku.

Skatītāko raidījumu topa ceturtajā vietā ierindojas TV3 "Laika ziņas" darba dienās, kuras vērojuši vairāk nekā 141 000 skatītāju. Savukārt piekto vietu ieņem Latvijas Televīzijas (LTV1) raidījums "Panorāma" sestdienu vakaros, kuru vērojuši vidēji 135 000 iedzīvotāju.

Sestais skatītākais raidījums aprīlī bijis TV3 raidījums "Bez tabu", kas aiz sevis atstājis TV3 raidījumu "Nekā personīga", pēc tam LNT raidījumu "Degpunktā" un citus.

Kopumā aprīļa skatītāko raidījumu divdesmitniekā bez informatīvajiem raidījumiem ierindojušies arī LTV1 "Latloto. Viking Lotto izlozes rezultāti" un Pirmā Baltijas kanāla (PBK) raidījums "Nosvērušies un laimīgi 2", kā arī LTV1 spēle "VIP - Veiksme. Intuīcija. Prāts".

Kā ziņots, aprīlī Latvijā par skatītāko televīzijas kanālu kļuvis "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK), savukārt skatītāko trijniekā ierindojies cits krievu valodā raidošs kanāls "NTV Mir Latvija", kas trešo vietu dala ar kanālu LNT, liecina pētījumu kompānijas TNS dati.

Izklaide

Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība (LaIPA) ir saņēmusi apliecinājumu no Patentu valdes par apbalvojuma GAMMA preču zīmes reģistrāciju. Preču zīmes īpašnieks ir biedrība, kura ir izpildītāju un fonogrammu producentu dibināta bezpeļņas organizācija, un Latvijā veic pašmāju un ārvalstu tiesību īpašnieku mantisko tiesību kolektīvo pārvaldījumu.

Svarīgākais