AUTO APSKATS: Lexus NX 300h

© publicitātes foto

Jaunais Lexus NX 300h ir šīs japāņu luksusa markas pirmais kompaktklases krosovers. Kā jau šai firmai pieklājas, arī jaunais modelis var palepoties ar novatoriskiem risinājumiem, tostarp hibrīdtehnoloģiju.

Sekojot tirgus tendencēm, proti, kompakto krosoveru popularitātes pieaugumam, arī Lexus izlaidis šādas klases automobili. Jateic, ka NX padevies visnotaļ izskatīgs un varētu pat teikt – savdabīgs. Arī intejera noformējums ir ļoti interesants un premium segmentam atbilstošā līmenī. Automobilis var palepoties ar plašu moderno tehnoloģiju klāstu. Piemēram, vadītāja rīcībā ir viduskonsolē izvietots mūsdienīgs risinājums mobilā telefona glabāšanai – bezvadu mobilā tālruņa pamatne, kas vienlaikus arī uzlādē telefona akumulatoru.

Lexus NX pieejams ar priekšpiedziņu vai visu riteņu piedziņu un diviem spēka agregātiem – divlitru benzīna turbomotoru (238 ZS) vai hibrīdsistēmu, kas ir 2,5 litru benzīna motora (155 ZS) un elektromotora apvienojums ar kopējo jaudu 197 ZS. Pēc Lexus datiem, NX 300h ir klasē labākie izmešu rādītāji (CO2 emisija 117 g/km) un arī visai zems degvielas patēriņš (5,1 l/100 km). 

Interesanti, ka hibrīds ir salīdzinoši lētāks par versiju ar tradicionālo dzinēju. NX 300h sākuma cena ir 42 490 eiro, bet NX 200t maksā, sākot no 44 490 eiro.

Svarīgākais