Katrs, kam nav slinkums, sasauc domubiedru grupu un metas izraudzīt savu Gada auto. Vispirms jau tas notiek pasaules līmenī, kur pārdesmit autožurnālistu liela žūrija izraugās ikgadējo laureātu.
Tad seko arī Eiropas, Amerikas un citu kontinentu Gada auto konkursi. Pa vidu tam savus motorizētos mīluļus izrauga geji, lesbietes, jaunās māmiņas, dažādu izdevumu redakcijas, lai plejādi noslēgtu vietējie lokālās nozīmes Gada auto konkursi. Šogad šim sarakstam pievienojies vēl kāds - krietni vien vērienīgāks - pasākums!
Kalifornijas auto industrijas nedēļa parasti ir notikumiem bagāta. Peblbīčā tiek izraudzīts pats elegantākais un skaistākais braucamrīks, norit daudz pieredzējušu automobiļu salidojums «The Quail Motorsports Gathering» un vēl daudzas citas lietas. Šogad tam visam pievienojās konkurss «The Peninsula Classics Best of the Best Award», kurā divdesmit četri auto industrijas cilvēki izrauga pasaulē visu laiku un visu paaudžu klasiskāko automobili numur viens!
Lai tiktu pie skaidrības, kurš braucamrīks ir cienīgs nest tik atbildīgu slavas nastu, žūrijā iesaistījās pat tik ietekmīgi auto industrijas pārstāvji kā Ralfs Lorēns (amerikāņu modes mākslinieks), Džejs Leno (TV šova vadītājs) un pat Henrijs Fords III, kura personība komentārus neprasa.
Par godpilnās nominācijas ieguvēju kļuva «TalbotLago T150C SS», kurš no rūpnīcas vārtiem izbraucis tālajā 1937. gadā ar šasijas numuru 90106. Šis unikālais spēkrats pieder «The Peter Mullin Automotive Museum Foundation» un ir uzturēts fantastiski labā stāvoklī.
Jāpiebilst, ka pavisam uz godpilno labākā pasaules autobūves vēstures automobiļa titulu pretendēja seši automobiļi - 1903. gada «Mercedes 60HP Simplex», 1932. gada «Isotta Fraschini Tipo 8A S Sport Cabriolet», 1930. gada «Cord L29 Brooks Stevens Speedster», 1965. gada «Ferrari 166 P/206 SP Dino 0834», 1968. gada «Alfa Romeo Tipo 33 Stradale» un pats 1937. gada «TalbotLago», kurš tad arī apsveicams ar titula iegūšanu!