Kosmētikas ražošanas industrija visā pasaulē arvien aug un attīstītās, un arī Latvijas uzņēmumi neatlaidīgi realizē jaunas idejas, investē inovatīvos risinājumos un pārsteidz ar konkurētspējīgiem produktiem. Par to varēs pārliecināties Baltijā vērienīgākajos skaistuma industrijas svētkos – izstādē Baltic Beauty 2019 (ekspozīcijā Magnetic Latvia), kas šogad savu 15. dzimšanas dienu svinēs no 8. līdz 10. novembrim Ķīpsalas izstāžu zālē.
«Ar holistisku pieeju un homeopātiju kā instrumentu var veidot skaistumkopšanas rituālus, kas būtu holistiski - visaptveroši - un rūpējas par mūsu ādu un skaistumu gan iekšķīgi, gan ārīgi,» uzskata Inex Cosmetics dibinātāja Agnese Irbe. Viņa norāda, ka šādu produktu izstrāde nebūtu iedomājama bez uzticamu speciālistu piesaistes, tāpēc Inex produktu formulas izstrādājusi ārste-homeopāte ar 30 gadu pieredzi Inguna Vecvagare, galveno uzsvaru vēršot uz holistisku pieeju ādas kopšanai: IN (internal) - pērlītes rūpējas par ādas kopšanu no iekšpuses, EX (external) - krēmi uzņemas rūpes par ādu no ārpuses.
Dabiska kosmētika, kas apvieno zinātni un dabu. Produktu klāstā ir anti-age līdzekļi sejai, pretcelulīta un drenējoša ķermeņa kosmētika, produkti topošajām un jaunajām māmiņām. Kosmētika nesatur parabēnus, minerāleļļu, sulfātus, alkoholu un kaitīgos konservantus.
Pacientu jautājumi par jutīgas ādas kopšanu mājas apstākļos pamudināja ārsti, estētiskās medicīnas un lāzerkosmetoloģijas klīnikas Panacea Pro vadītāju Ludmilu Stavro-Freibergu radīt kosmētikas zīmolu Response by Dr. Stavro. Kosmētika izstrādāta, balstoties uz zinātniskiem pētījumiem, korneoterapijas metodoloģiju un holistisku pieeju ādas kopšanai un dzīvesveidam kopumā.
Zīmols Silmachy remedies radies mežu un pļavu ieskautajās Silmaču mājās Baldonē. Visi produkti ir sertificēta farmaceita rokām gatavoti no 70% Soil Association vai Ecocert sertificētām izejvielām un no 30% dabiski iegūtām izejvielām. Uzņēmuma jaunākie produkti ir šampūnziepes un cietais kondicionieris, kas pieejami viegli pārstrādājamā papīra iepakojumā, kā arī pavisam bez iepakojuma.
Uzņēmums, kuru radījušas gleznotāja Rita Pranča un viņas meita Frančeska, atrodas Baldones novadā un ražo pilnīgi dabiskus, ZeroWaste ekodezodorantus. Uzņēmuma sortimentā ir arī ķermeņa kopšanas produkti - roku un kāju krēmi, lūpu balzami un ziepes. Izstādē D.eco Cosmetics piedāvās arī pašu karstāko jaunumu - ekoloģisko dezodorantu vīriešiem Just OaK ar ozola ekstraktu un zaļo apelsīnu ēterisko eļļu.
Anne tulkojumā no turku valodas nozīmē māte, kas ir arī filozofiskais motīvs Anne Nature produktu sērijai - tie apvieno saulaino dienvidu zemju vērtīgās eļļas ar Latvijas dabas iedarbīgajiem un spēkpilnajiem augu un ogu ekstraktiem. Uzņēmums piedāvā šampūnus, balzamus, fluīdus un citus dabiskās kosmētikas produktus.
Dabiskās kosmētikas Be.Loved idejas autore ir poliete, jogas pasniedzēja Kinga Pavlovska, kura ir pārcēlusies uz dzīvi Latvijā. Zīmola moto ir minimālisms - izmantot visiedarbīgākos, augsti koncentrētus ekstraktus tieši no dabas, nenodarot tai pāri. Tā piedāvājumā ir balzami kosmētikas noņemšanai un sejas ādas attīrīšanai, sejas serumi, pūderi un citi produkti.
*
ĪSTIEM VĪRIEŠIEM!
Īstiem večiem vajag kārtīgas bārdas, un kārtīgām bārdām vajag īstas rūpes, - uzskata zīmola The Beard Cosmetics saimnieks Nauris Strujevičs, kuram, reiz izbaudot procedūru kādā bārberšopā, radās impulss savai uzņēmējdarbībai. Šobrīd Strujeviču ģimenei ir ne tikai savs kosmētikas zīmols, bet arī frizētavas vīriešiem, kur izmanto pašu rokām radītos skaistumkopšanas līdzekļus - bārdas eļļas un balzamus no 100% dabiskām un ekoloģiski sertificētām izejvielām.
BĒRNIEM!
Ar ideju radīt dabisku un bērniem drošu krāsu kosmētiku divas mammas apvienoja savas zināšanas un prasmes un izveidoja dabai draudzīgu zīmolu BioKidd. Krāsas radītas no bišu vaska, māla un minerāliežu krāsvielām, tām ir krēmīga konsistence, tās ir ļoti vienkārši lietojamas un nomazgājamas ar siltu ūdeni. Piemērotas arī jutīgai ādai.